Hlavní navigace

Kinosvět za první dva dny v celoplošném DVB-T na úrovni výkonu kanálu Spektrum

1. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Provozovatel plánuje do dvou let oslovit denně v průměru 0,75 procenta publika ve věku 15 až 54 let. Za první dva dny vysílání v Regionální síti 7 se dostal na sedminu této hodnoty.

Novému celoplošnému dokumentárnímu a filmovému kanálu Kinosvět se podařilo za první dva dny vysílání v pozemní Regionální síti 7 oslovit za celý den 0,10 procenta publika ve věku 15 až 54 let. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) zajišťuje společnost Mediaresearch a jež na svém webu zveřejňuje agentura Atmedia, která Kinosvět zastupuje při prodeji reklamních časů. Za pondělí 29. září, kdy Kinosvět ve večerních hodinách odstartovalo v Regionální síti 7, stanice dosáhla celodenního podílu 0,08 procenta.

ROZHOVOR: Leoš Pohl: Bylo by riskantní mít příjmy jen z placených služeb, proto šlo Kinosvět do DVB-T

BRAND24

V úterý 30. září, kdy už Kinosvět vysílalo v novém multiplexu po celý den, dosáhlo podílu 0,10 procenta a dostalo se na úroveň placeného dokumentárního kanálu Spektrum a nad úroveň sledovanosti české mutace National Geographic Channel. Pro porovnání: týden před vstupem do Regionální sítě 7 se celodenní podíl Kinasvět na publiku od 15 do 54 let pohyboval na úrovni 0,02 procenta.

Provozovatel Kinasvět Leoš Pohl plánuje do dvou let zvýšit celodenní podíl této televize v klíčové divácké kategorii 15 až 54 let na 0,75 procenta. Při takové sledovanosti by se podle jeho slov podařilo splatit investice a dostat se do provozního zisku za dva až tři roky. Kinosvět vysílá kromě Regionální sítě 7 také v pražské Regionální síti 4, u vybraných kabelových operátorů a omezeně i v satelitním Skylinku.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).