Hlavní navigace

Kofola vybírá etikety přes Internet

27. 4. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Kofole se nedá upřít povedené využití Internetu pro účely marketingu. Po kofoláckých přáníčkách je tu Bloudění s Kofolou, web věnovaný nejenom tipům na výlet, ale také volbě nové etikety pro litrové balení Kofoly. Stačí nahrát hezké fotografie, poutavě představit místo a nasbírat dostatečný počet hlasů. Hlasování se právě rozjíždí, ještě je čas nabídnout své oblíbené místo a pokud chcete, můžete okomentovat i místa již zapsaná, stát se jejich fanoušky a přidat vlastní fotky nebo zážitky. A…

Kofole se nedá upřít povedené využití Internetu pro účely marketingu. Po kofoláckých přáníčkách je tu Bloudění s Kofolou, web věnovaný nejenom tipům na výlet, ale také volbě nové etikety pro litrové balení Kofoly. Stačí nahrát hezké fotografie, poutavě představit místo a nasbírat dostatečný počet hlasů. Hlasování se právě rozjíždí, ještě je čas nabídnout své oblíbené místo a pokud chcete, můžete okomentovat i místa již zapsaná, stát se jejich fanoušky a přidat vlastní fotky nebo zážitky. A pokud byste nevěděli, pro koho hlasovat, zkuste třeba tento hrad

Autor článku

Autor byl v letech 2008 – 2012 šéfredaktorem serveru Lupa.cz. Stál u zrodu řady projektů. Je spoluzakladatelem Energomonitoru, v CZ.NIC vedl projekt Turris. Je předsedou místní organizace Pirátské strany v Brandýse – Staré Boleslav.