Hlavní navigace

Konec Ad Peppera?

27. 9. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Bývalý Country Manager Ad Pepper Media Michal Kašpárek v konferenci reklama@nawebu.cz oznámil, že bylo uzavřeno české zastoupení mediální agentury Ad Pepper Media. Dle Kašpárka tím česká pobočka následovala před nedávnem uzavřené trhy v USA, Rakousku a Švýcarsku. (zdroj)

Bývalý Country Manager Ad Pepper Media Michal Kašpárek v konferenci reklama@nawebu.cz oznámil, že bylo uzavřeno české zastoupení mediální agentury Ad Pepper Media. Dle Kašpárka tím česká pobočka následovala před nedávnem uzavřené trhy v USA, Rakousku a Švýcarsku. (zdroj)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).