Zatímco Bazarobot opustili první investoři, hledá další a pokukuje po Polsku, Prodejtodal.cz chce urvat jeho pozici i v Česku. Ze služeb, které sváží nepotřebné zboží z domácností a prodává ho na aukcích, musí mít největší radost aukční server Aukro, které je hlavním prodejním kanálem obou služeb.
„Zatímco loni jsme prodávali v průměru tisícovku položek za měsíc, v lednu už to byl trojnásobek a v březnu tak počítáme s necelými osmi tisíci kousky,“ tvrdí spolumajitel firmy Petr Břicháček.
Dnes už osmičlenná firma vygenerovala přibližně půlmilionový obrat a do černých čísel se chce dostat do poloviny letošního roku. Prostor na růst tu je. Inspirace i konkurence v jednom – hradecký Bazarobot loni podle zakladatele Lubora Noska zpracoval 32 800 položek s dlouhodobou úspěšností prodeje kolem 90 procent. Zákazníkům vyplatili už přes jeden milion korun a obrat firmy se vyšplhal na 2,5 milionu korun.
Prodejtodál.cz je o trochu levnější (provizi si bere 33 procent oproti 35 procent u Bazarobotu) a chce rychle obsadit i okolní trhy. „U dvou zemí již dolaďujeme technické detaily a v nabídce je představíme během pár dnů, třetí země je v plánu během března tohoto roku,“ vysvětluje druhý z majitelů Richard Voděrka. V plánu mají Maďarsko, Polsko a Slovensko.