Hlavní navigace

Konkurence nemá proti nedělní původní tvorbě České televize šanci

17. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
17. 1. 2011

Česká televize, konkrétně její první program, už nemá v neděli několik týdnů svého přemožitele. ČT 1 to dokázala i včera, kdy se na televizní film Tchýně a uzený díval 1 689 tisíc diváků. Informoval o tom mluvčí veřejnoprávního média Ladislav Šticha. Diváky k obrazovce s největší pravděpodobností přilákal atraktivní děj a dobré herecké obsazení, například Jitka Čvančarová nebo Sandra Nováková.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Nova zahájila rok 2011 nejhorším týdenním podílem v historii: 26,81%

Nedělní televizní film měl na ČT 1 share 38,45 %. Nova měla ve stejnou dobu 25,01 % a Prima dokonce pouze 8,7 %. Česká komerční jednička nasadila proti České televizi druhý díl Charlieho andílků s podtitulem Na plný pecky a druhá stanice pak francouzskou Lásku se zpáteční letenkou. Snímek se tak stal nejúspěšnějším pořadem 2. týdne roku 2011 na všech TV po 20. hodině, upřesnil Šticha. Premiéra filmu byla zároveň po deseti měsících nejsledovanějším pořadem uvedeným v rámci filmové nabídky nedělního okna původní dramatické tvorby České televize.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).