Hlavní navigace

Kontextová reklama podporuje značku

16. 7. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Kontextová reklama funguje nejen na odklik, ale i pro zvýšení povědomí o značce. Prokázal to výzkum, který provedly Interactive Advertising Bureau a NielsenNetRatings. Na výzkumu se podílelo 10.500 účastníků. U reklam, které se ve vyhledavači umístili na prvním místě v kontextové reklamě, byli respondenti průměrně v sedmadvaceti procentech s to vybavit si značku. U kontextové reklamy mimo stránky vyhledavačů to bylo 23 procent. Skoro to vypadá, že se začne u kontextové reklamy platit i za…

Kontextová reklama funguje nejen na odklik, ale i pro zvýšení povědomí o značce. Prokázal to výzkum, který provedly Interactive Advertising Bureau a NielsenNetRatings. Na výzkumu se podílelo 10.500 účastníků. U reklam, které se ve vyhledavači umístili na prvním místě v kontextové reklamě, byli respondenti průměrně v sedmadvaceti procentech s to vybavit si značku. U kontextové reklamy mimo stránky vyhledavačů to bylo 23 procent. Skoro to vypadá, že se začne u kontextové reklamy platit i za zobrazení. (<a href=„http:ww­w.clickz.com/new­s/article.php/3381481­“>Clickz)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).