Hlavní navigace

Kriminálka Anděl v pondělí pod milionem diváků, Šlágr TV večer porazila Fandu

16. 7. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA – Hitparáda Československá 50 na Šlágr TV měla od 20 hodin více diváků než hlavní pořady Fandy, Primy Zoom nebo Telky

Všeobecný úbytek televizních diváků v Česku pokračoval i v pondělí večer. Žádný z nezpravodajských pořadů nedosáhl mety jednoho milionu dospělých diváků. Nejblíže se této hranici přiblížil seriál Kriminálka Anděl na hlavním kanálu Novy. Od 20:20 hod. jej sledovalo 973 tisíc dospělých diváků, což představovalo 28,73 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let seriál dosáhl podílu 31,82 procenta. Nově ale zdatně sekundovala ČT 1 s reprízou staršího seriálu Sanitka, který si od 20 hodin pustilo 701 tisíc dospělých diváků (21,48 procenta publika).

K TÉMATU: O víkendu nad milionem diváků jen Četnické humoresky, ČT 1 porážela Novu

Špatný výsledek neměla ani Prima family, jejíž hlavní film Láska v divočině dosáhnul polovičního výkonu Kriminálky Anděl, když jej od čtvrt na devět vidělo 460 tisíc dospělých diváků a 14,24 procenta publika. Tradičně silné pondělí měla TV Barrandov se seriálem Třicet případů majora Zemana. Od čtvrt na devět jej sledovalo 213 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 6,48 procentům publika (8,66 procenta ve věku od 15 do 54 let). Pozdní film na Nově Cinema, snímek Štvaná žena, se musel od 21:50 hod. spokojit se 129 tisíci dospělými diváky a podílem 6,55 procenta (6,27 procenta v cílové skupině diváků od 15 do 54 let).

ČTĚTE TAKÉ: Doktoři z Počátků ve čtvrtek na Nově opět s jedním a půl milionem diváků

Hlavní film Novy Cinema – Vyděrači, zaujal od 20 hodin méně diváků než dokument na ČT 2. Viděly jej 104 tisíce diváků, což představovalo 3,17 procenta dospělého publika (2,73 procenta ve věku od 15 do 54 let). Dokument Kolaborovali s nacity ve stejný čas na ČT 2 upřednostnilo 143 tisíc dospělých diváků (4,43 procenta publika). U mladších diváků od 15 do 54 let dosáhl nižšího podílu 2,66 procenta. Sledovanější byl následný dokument Historie vodíkové pumy, který si od 21 hodin na Dvojce nenechalo ujít 152 tisíc dospělých diváků a 4,60 procenta publika.

NAPSALI JSME: Žena pro tři muže oslovila ve středu na Primě family minimum diváků, vedla Nova

Nejsledovanějším pondělním pořadem na Primě Cool byl animovaný seriál Simpsonovi, konkrétně pak díl nasazený od 18:55 hod., který vidělo v průměru 123 tisíc dospělých diváků a 5,34 procenta publika (11,80 procenta ve věku od 15 do 54 let). Jedničkou na Primě love byl pořad Báječné dorty, který od 20:20 hod. zhlédlo v průměru 101 tisíc dospělých diváků a rovná tři procenta publika. Od 20 hodin bodovala i Šlágr TV, jejíž hitparáda Československá 60 zaujala 64 tisíc dospělých diváků a 2,06 procenta publika. Porazila tak hlavní večerní pořady Fandy (Hranice nemožného – 20 tisíc dospělých diváků a podíl 0,60 procenta), Primy Zoom (Největší světové katastrofy – 52 tisíc dospělých diváků, podíl 1,59 procenta) i Telky (Chcete být milionářem? – 33 tisíc dospělých diváků, podíl 1,04 procenta).

BRANDstorming tip2

Šlágr TV v pondělí porazil Fandu, SmíchovTelku rovněž v celodenním a večerním podílu na dospělém publiku. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale zůstala hluboko pod nimi, což odpovídá jejímu staršímu publiku (většinou lidé nad 60 let).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pondělí 15. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 16,59 19,70 13,32 16,64
ČT 2 4,32 3,78 4,23 3,33
ČT Sport 1,23 1,08 1,33 1,33
ČT 24 7,18 4,60 3,89 2,72
Nova 22,20 27,05 26,95 31,44
Nova Cinema 4,12 3,40 4,56 3,29
Fanda 1,20 1,40 1,34 1,75
Smíchov 1,17 1,06 1,88 1,82
Telka 0,97 0,73 1,15 0,63
Prima family 15,81 15,75 11,14 11,26
Prima Cool 3,03 3,02 4,97 5,17
Prima love 2,36 1,81 2,92 2,21
Prima Zoom 2,47 1,43 2,94 1,33
TV Barrandov 4,51 4,86 4,59 6,28
Atmedia 3,96 3,09 3,80 1,39
ostatní TV 8,87 7,27 10,97 9,42
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pondělí 15. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 29,32 29,16 22,77 24,02
Nova Group 29,66 33,64 35,88 38,93
Prima Group 23,67 22,01 21,97 19,97

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).