Úspěšný návrat Ulice, Cesty domů průměrné
V přímém souboji Kriminálky Anděl a premiérové řady Cest domů III si lépe vedl seriál televize Nova, a to nejen u mladšího, ale i u staršího publika. Detektivku s Martinem Stropnickým v hlavní roli si těsně před půl devátou večer pustilo 847 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 24,21 %, u mladšího publika byl share 25,04 %. Cesty domů III na Primě si pustilo přibližně o 150 tisíc diváků méně. Premiérová řada seriálu přinesla Primě podíl necelých 20 %, u diváků ve věku od 15 do 54 let zaujala pouze 12 % publika. Úspěšně se uvedl i premiérový díl Ulice – 877 tisíc diváků (share 34,28 %; 37,21 % v 15–54).
NEDĚLNÍ DATA: Prima po přesunutí Svateb v Benátkách přišla v nedělním prime time o publikum
Nejsledovanějším pořadem dne se staly Televizní noviny na TV Nova, které měly přes půl druhého milionu diváků a podíl 47,76 % u staršího a 45,21 % u mladšího publika. Milionové publikum měly i Sportovní noviny. Hlavní zprávy televize Prima se tentokrát dostaly na 614 tisíc diváků (share 21,99 %). V porovnání s předchozím týdnem jde o značný pokles. Tehdy měly Zprávy FTV Prima 913 tisíc diváků (share 30,88 %) a týden předtím se taktéž pohybovaly nad 900 tisíci diváky (share 33,6 %). Sledovanost seriálu Eden na Jedničce klesla. Včera ho vidělo 413 tisíc diváků (share 12,07 %).
Habermannův mlýn a Kurňa dělily desítky tisíc diváků
Desítky tisíc diváků od sebe dělily největší rivaly z řad menších televizi – Novu Cinema a TV Barrandov. Zatímco Habermannův mlýn si pustilo 234 tisíc diváků (share 6,91 %; 10,4 %), Kurňa, co to je? sledovalo na druhé stanici 264 tisíc diváků (share 7,65 %). O něco hůře – s 241 tisíci diváky – avšak vyšším podílem 7,78 % dopadla talk show Aleše Cibulky. Stanice si mezi sebe spravedlivě rozdělily publikum. Zatímco TV Barrandov oslovila to starší, mladší diváci preferovali naopak Novu Cinema. Nad dvěma sty tisíci diváky se pohyboval i dokument Dvojky Hooverova přehrada. V obou diváckých skupinách se pohyboval nad 6 %.
MINULÝ TÝDEN: Kriminálka Anděl po skončení Pitavala nad milionem, Jednička si pohoršila
Ostatní stanice se držely na svých obvyklých číslech. Za zmínku stojí Smíchov, který se opět díky seriálům Dva a půl chlapa a Přátelé dostal nad hranici sto tisíc diváků. Nejsledovanější část sitcomu s Charliem Sheenem byla ta od 20:54. Vidělo ji 132 tisíc diváků (share 3,77 %; 6,75 % v 15–54). Smíchov získal v prime time u mladšího publika nadprůměrný share 4,55 %. Konkurenční Prima Cool se ho však obávat nemusela. Za celý den měla u diváků 15–54 vyšší podíl. Smíchov ale porazil těsně Primu Cool u mladšího publika v prime time. K pětiprocentnímu podílu u mladšího publika se večer přiblížila Prima love.