Hlavní navigace

Kriminálka Anděl ve středu posiluje, k milionu diváků se na Nově blížil i Mentalista

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Skupina Nova ve středu těží z obecně slabé programové nabídky ostatních televizí, výtečně se dařilo i Nově Cinema, ale také ČT 2

Doba čtení: 3 minuty

Očima Josefa Klímy se drží nad půl milionem diváků

Silnou kriminalistickou středu si drží hlavní kanál skupiny Nova. Reprízy jeho seriálu Kriminálka Anděl si drží pozici nejsledovanějšího nezpravodajského pořadu večera a dokonce mírně posilují. Včera si tento seriál od 20:20 hod. nenechalo ujít v průměru 1,199 milionu dospělých diváků a 28,73 procenta publika (37,00 procenta ve věku 15 až 54 let), a k milionové hranici pozvolna směřuje i následný akviziční seriál Mentalista. Ten od 21:25 zaujal 918 tisíc dospělých a 26,32 procenta publika, v novácké kategorii diváků od 15 do 54 let dosáhl podílu 30,09 procenta. Nova tak zcela ovládla středeční prime time.

ÚTERNÍ DATA: Jednička s Primou v úterý vyrovnané, obě stanice měly celodenní podíl 14 %

V porovnání s výkony posledních měsíců se ale dařilo i hlavnímu kanálu Primy, jehož seriál Cesty domů II zaujal od čtvrt na devět 841 tisíc dospělých diváků a 20,34 procenta publika (ale jen 14,07 procenta v kategorii 15 až 54 let). Významně nad hranicí půl milionu diváků se i nadále drží nový publicistický pořad Očima Josefa Klímy, který od půl desáté zaujal 551 tisíc dospělých diváků a 16,41 procenta publika. Na Mentalistu na Nově to sice nestačilo, Prima ale publicistikou porazila ČT 1, která zůstala trojkou na trhu i těsně po 20 hodině při vysílání Pošty pro tebe (599 tisíc diváků a 14,40 procenta publika). Klíma ale oslovuje zejména starší diváky, v kategorii 15 až 54 let dosáhl podprůměrného podílu 9,36 procenta.

Kanály – průměrné podíly (5. 2. 2014)
Graf podílu kanálů (5. 2. 2014)
Graf podílu skupin (5. 2. 2014)

Cestopisy na ČT 2 silně nadprůměrné

Úspěšný středeční večer má za sebou ČT 2, dva z jejích večerních pořadů výrazně pokořily hranici 300 tisíc dospělých diváků. Hlavní večerní dokument z cyklu Země a města světa zaujal od osmé večer 377 tisíc dospělých diváků a 9,05 procenta publika, následující Na cestě od deváté večer dokonce 381 tisíc dospělých s podílem 9,28 procenta. Dvojka tak v prime time u dospělého publika staršího 15 let dosáhla průměrného podílu 5,49 procenta a stala se čtvrtou nejsledovanější televizí na trhu. V mladší kategorii diváků od 15 do 54 let ji ale porazila Nova Cinema, která bodovala zejmén filmem Gejša. Od osmé večer jej vidělo v průměru 207 tisíc dospělých diváků a 5,68 procenta publika (9,54 procenta ve věku 15 až 54 let).

EBF 2018 tip v článku 320x110 jména

MINULÁ STŘEDA: Prima díky Cestám domů ve středu dvojkou na trhu, jmenování vlády zvedlo podíl ČT 24

Slušně se dařilo i následné komedii Holky to chtěj taky, již si na filmovém kanálu Novy od 22:45 nenechalo ujít 92 tisíc dospělých diváků a 6,98 procenta publika (9,23 procenta ve věku 15 až 54 let). TV Barrandov bodovala spíše v podvečeru, denní formát Co bude dnes k večeři? si od čtvrt na šest nenechalo ujít 125 tisíc dospělých diváků a 5,61 procenta publika (5,52 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima Cool uspěla zejména sitcomem Teorie velkého třesku, který od 21:20 zaujal 169 tisíc dospělých diváků a 4,47 procenta publika (7,79 procenta ve věku 15 až 54 let). Reprízu Partičky z velké Primy vidělo poté od 21:50 průměrně 127 tisíc dospělých s podílem 4,33 procenta (7,48 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (5. 2. 2014)
Top 5: ČT1 (5. 2. 2014)
Top 5: ČT2 (5. 2. 2014)
Top 5: ČT24 (5. 2. 2014)
Top 5: ČT sport (5. 2. 2014)
Top 5: ČT :D (5. 2. 2014)
Top 5: ČT art (5. 2. 2014)
Top 5: Nova (5. 2. 2014)
Top 5: Nova Cinema (5. 2. 2014)
Top 5: FANDA (5. 2. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (5. 2. 2014)
Top 5: TELKA (5. 2. 2014)
Top 5: Prima family (5. 2. 2014)
Top 5: Prima COOL (5. 2. 2014)
Top 5: Prima love (5. 2. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (5. 2. 2014)
Top 5: TV Barrandov (5. 2. 2014)
Našli jste v článku chybu?