K úpravě svého loga v on-air podobě, tedy v takové, v jaké ho vidí diváci na televizní obrazovce, přistoupila kulinářská stanice Food Network, kterou provozuje společnost Scripps Networks International. Původní částečně průhledná varianta našedlého, respektive stříbrného kruhu byla změněna na sněhově bílou. Písmena, která byla původně naopak bílá, jsou nyní bezbarvá. Logo je nyní v obraze větší a je umístěno více směrem k levému hornímu rohu obrazovky. Novou podobu loga už používá Food Network několik dní, minimálně od včerejška.

Nová podoba loga stanice Food Network
ČTĚTE TAKÉ: Stanice Food Network HD se vrátila zpět do satelitní služby Skylink
Nová bílá a výraznější varianta loga je nyní velmi podobná identifikátoru stanice Mňam TV, která je šířena mimo jiné jako neplacený kanál v Regionální síti 8 Českých Radiokomunikací. Food Network je naopak pouze součástí placených nabídek. Ve vysokém i standardním rozlišení ji poskytuje svým zákazníkům satelitní služba Skylink. Na letošní rok má v našem regionu provozovatel stanice velké plány. Kromě toho, že již 1. dubna došlo ke změně distribučního satelitu, na němž byl šířen i tento program, měli by se jeho diváci dočkat i češtiny. Její nasazení bylo avizováno na podzim.

Ukázka z vysílání tematické stanice Food Channel s původním logem