Hlavní navigace

Letopisy Narnie v prime time propadly, publikum si rozdělila Jednička s Novou

25. 8. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Sledovanější než dobrodružný fantasy film na Primě byla i komedie Taková normální rodinka na Nově Cinema. Ta překročila 360 tisíc diváků.

Prima zasáhne do prime time po startu Vinařů

Trápení televize Prima o víkendových večerech nadále pokračuje. Americko-britský dobrodružný film Letopisy Narnie: Princ Kaspián se vůbec nedostaly mezi pět nejsledovanějších pořadů stanice a skončily pod třísettisícovou hranicí. Prima tak začne do nedělního večera výrazněji promlouvat až od příští neděle, kdy startuje její očekávaný seriál Vinaři, který výrazně propaguje nejen ve vysílání, ale například i na Facebooku sesterské Primy Cool. Zviditelnění seriálu pomáhá nepřímo i hudební stanice Óčko, která do vysílání zařadila nový singl Víno od skupiny Chinaski. Ten je jeho pilotní písní.

SOBOTNÍ DATA: Film Jíst, meditovat, milovat pod půl milionem, páteční večer opět pro pohádku

Jedničce stačilo k vítězství po 20. hodině necelých 700 tisíc diváků (share 18,1 %). Právě tolik jich měl detektivní cyklus Ach, ty vraždy! Jurský park 3, který běžel na Nově, oslovil přibližně o sto tisíc diváků méně. Komerční jednička s ním však zvítězila nad ČT 1 u mladšího publika. Zatímco Jurský park 3 vidělo 22,97 % publika od 15 do 54 let, vlajková loď České televize měla v této kategorii share 12,81 %. Jednička s Novou byly u staršího publika po celý den velmi vyrovnané, v kategorii mladších diváků a také v prime time už však dominovala komerční televize.

Graf podílu kanálů (24. 8. 2014)
Graf podílu skupin (24. 8. 2014)
Kanály – průměrné podíly (24. 8. 2014)

TV Barrandov se přiblížila Primě

Necelých 40 tisíc diváků dělilo v prime time hlavní kanál Primy a televizi Barrandov. Kanadský krimifilm Křivé svědectví si na druhé jmenované stanici pustilo 257 tisíc diváků (share 6,81 %). TV Barrandov za celý den oslovila 5,71 % publika a téměř totožné hodnoty dosáhla i večer. O dva tisíce diváků více měl večerní fotbalový duel Synot ligy. Ten si na ČT Sport nenechalo ujít 7,16 % publika staršího 15 let, u mladších diváků byl share 6,73 %. Na Dvojce bylo nejsledovanějším pořadem drama 100 dní v Palermu – 181 tisíc diváků (share 4,77 %), na ČT 24 polední Otázky Václava Moravce – 176 tisíc diváků (share 10,03 %).

BRAND

MINULÝ TÝDEN: Prima po přesunutí Svateb v Benátkách přišla v nedělním prime time o publikum

Nejsledovanější pořad z tematických kanálů mediální skupiny Prima tentokrát neměla Prima Coool, ale Prima love. 166 tisíc diváků (share 4,62 %; 5,48 % v 15–54) se tu podívalo na film Dámičky v sekáči. Na Primě Cool vidělo primetimové Apollo 13 necelých 160 tisíc diváků (share 4,63 %; 6,73 % v 15–54). Na Nově Cinema tradičně bodovala nedělní primetimová komedie. Takovou normální rodinku si nenechalo ujít 363 tisíc diváků (share 9,67 %; 12,43 % v 15–54). Nova Cinema tak porazila v danou dobu nejen TV Barrandov, ale i již zmiňovanou Primu, která skončila pod třísettisícovou hranicí.

Top 10 všechny stanice (24. 8. 2014)
Top 5: ČT1 (24. 8. 2014)
Top 5: ČT2 (24. 8. 2014)
Top 5: ČT24 (24. 8. 2014)
Top 5: ČT sport (24. 8. 2014)
Top 5: ČT :D (24. 8. 2014)
Top 5: ČT art (24. 8. 2014)
Top 5: Nova (24. 8. 2014)
Top 5: Nova Cinema (24. 8. 2014)
Top 5: FANDA (24. 8. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (24. 8. 2014)
Top 5: TELKA (24. 8. 2014)
Top 5: Prima (24. 8. 2014)
Top 5: Prima COOL (24. 8. 2014)
Top 5: Prima love (24. 8. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (24. 8. 2014)
Top 5: TV Barrandov (24. 8. 2014)

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).