Prima zasáhne do prime time po startu Vinařů
Trápení televize Prima o víkendových večerech nadále pokračuje. Americko-britský dobrodružný film Letopisy Narnie: Princ Kaspián se vůbec nedostaly mezi pět nejsledovanějších pořadů stanice a skončily pod třísettisícovou hranicí. Prima tak začne do nedělního večera výrazněji promlouvat až od příští neděle, kdy startuje její očekávaný seriál Vinaři, který výrazně propaguje nejen ve vysílání, ale například i na Facebooku sesterské Primy Cool. Zviditelnění seriálu pomáhá nepřímo i hudební stanice Óčko, která do vysílání zařadila nový singl Víno od skupiny Chinaski. Ten je jeho pilotní písní.
SOBOTNÍ DATA: Film Jíst, meditovat, milovat pod půl milionem, páteční večer opět pro pohádku
Jedničce stačilo k vítězství po 20. hodině necelých 700 tisíc diváků (share 18,1 %). Právě tolik jich měl detektivní cyklus Ach, ty vraždy! Jurský park 3, který běžel na Nově, oslovil přibližně o sto tisíc diváků méně. Komerční jednička s ním však zvítězila nad ČT 1 u mladšího publika. Zatímco Jurský park 3 vidělo 22,97 % publika od 15 do 54 let, vlajková loď České televize měla v této kategorii share 12,81 %. Jednička s Novou byly u staršího publika po celý den velmi vyrovnané, v kategorii mladších diváků a také v prime time už však dominovala komerční televize.
TV Barrandov se přiblížila Primě
Necelých 40 tisíc diváků dělilo v prime time hlavní kanál Primy a televizi Barrandov. Kanadský krimifilm Křivé svědectví si na druhé jmenované stanici pustilo 257 tisíc diváků (share 6,81 %). TV Barrandov za celý den oslovila 5,71 % publika a téměř totožné hodnoty dosáhla i večer. O dva tisíce diváků více měl večerní fotbalový duel Synot ligy. Ten si na ČT Sport nenechalo ujít 7,16 % publika staršího 15 let, u mladších diváků byl share 6,73 %. Na Dvojce bylo nejsledovanějším pořadem drama 100 dní v Palermu – 181 tisíc diváků (share 4,77 %), na ČT 24 polední Otázky Václava Moravce – 176 tisíc diváků (share 10,03 %).
MINULÝ TÝDEN: Prima po přesunutí Svateb v Benátkách přišla v nedělním prime time o publikum
Nejsledovanější pořad z tematických kanálů mediální skupiny Prima tentokrát neměla Prima Coool, ale Prima love. 166 tisíc diváků (share 4,62 %; 5,48 % v 15–54) se tu podívalo na film Dámičky v sekáči. Na Primě Cool vidělo primetimové Apollo 13 necelých 160 tisíc diváků (share 4,63 %; 6,73 % v 15–54). Na Nově Cinema tradičně bodovala nedělní primetimová komedie. Takovou normální rodinku si nenechalo ujít 363 tisíc diváků (share 9,67 %; 12,43 % v 15–54). Nova Cinema tak porazila v danou dobu nejen TV Barrandov, ale i již zmiňovanou Primu, která skončila pod třísettisícovou hranicí.