Hlavní navigace

LG zavádí jako první na světě možnost platby přes PayPal na chytrých televizorech

29. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Služba je dostupná ve Spojených státech, Kanadě a Velké Británii, následovat mají Francie, Německo, Španělsko, Itálie a Austrálie. O českém trhu se firma zatím nezmiňuje.

Platby prostřednictvím PayPal přímo z obrazovky svých chytrých televizorů umožní jako první světě společnost LG Electronics. Novinku nejprve uvádí ve třech největších anglofonních zemích: Spojených státech, Kanadě a Velké Británii. Následovat mají Francie, Německo, Španělsko, Itálie a Austrálie. Uvedení v dalších zemích má následovat, ohledně českého trhu ale firma novinku zatím nepotvrdila. Informoval o tom mluvčí společnosti LG Electronics CZ Martin Malý.

K TÉMATU: LG v Česku prodává první Ultra HD televizor s úhlopříčkou 84”, vyjde na půl milionu

„Ve spolupráci s PayPal se nám podařilo vytvořit inteligentní a bezpečný systém digitálních plateb dostupný na televizích LG Smart TV,“ řekl Malý. „PayPal výrazně snižuje počet kroků, které zákazník musí podniknout k provedení transakce, a šetří čas, protože není potřeba zadávat číslo kreditní karty a adresu při každé platbě. Díky této inovaci se LG podařilo bezpečně propojit digitální prodej s domácí zábavou,“ dodal. Uživatel jednoduše zadá číslice pomocí tradičního dálkového ovladače, nebo využuje virtuální klávesnice na obrazovce.

ebf - tip - debata

ČTĚTE TAKÉ: LG pro letošní rok plánuje vylepšený ovladač Magic Remote a OLED s úhlopříčkou 55“

Zákazník si tak ušetří práci s neustálým zadáváním stejné e-mailové adresy, hesla a čísla kreditní karty. PayPal také nabízí funkci zapamatování, která celý nákup ještě více usnadňuje. „PayPal změnil obchod jak online, tak offline. Televize představuje dynamickou cestu, jak se dostat k zákazníkovi, když si chce něco koupit nebo darovat peníze,“ konstatuje senior ředitel oddělení Global business development společnosti PayPal Randall Davies. Chytré televize podle něj budou mít v přístích letech velký potenciál coby obchodní platforma.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).