Hlavní navigace

Liga mistrů ovlivnila sledovanost Coolu, u mladšího publika měla stanice okolo 6 %

22. 10. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Úterní sledovanost nepřinesla více méně žádná překvapení. Na samotné špici se držela Nova s několika pořady, které překročily milion.

Fotbal zaujal starší i mladší publikum přibližně stejně

Na sledovanosti Primy Cool se podle očekávání projevil včera duel fotbalové Ligy mistrů UEFA. Utkání mezi AS Řím a Bayernem Mnichov bodovalo zejména druhý poločasem, který si nenechalo ujít 278 tisíc diváků při podílu na starším publiku (share) 10,12 %, u mladšího pak dosáhla tato část zápasu share 10,88 %. První polovina duelu se co do podílu setkala s přibližně polovičními hodnotami. Primě Cool pomohlo utkání zejména u mladších diváků, kde se celodenní i primetimový share pohyboval okolo 6 %. Co se starších diváků týká, pohybovala se Prima Cool v úterý okolo 4 % a večer pak okolo 5 %.

PONDĚLNÍ DATA: Doktoři z Počátků si v pondělí polepšili, přiblížili se k třicetiprocentnímu podílu

U velkých plnoformátových televizí se žádné překvapení nekonalo. Pozici jedničky si v rámci celodenního podílu v obou diváckých skupinách udržela Nova, kdy se držela přibližně okolo 30 %, v prime time pak překročila 35 %. Nejsledovanějším pořadem byly s 1,824 miliony diváků (share 48,14 %; 46,81 % v 15–54) Televizní noviny. Vysoko se pak umístily i Sportovní noviny a okolo půl druhého milionu diváků se pohybovala Ordinace v růžové zahradě 2. Televizní dvojkou byla s podílem necelých 15 % Prima. Pořady vysílané po 20. hodině v TOP 5 stanice vůbec nefigurovaly. Trhovou trojkou byla s podílem 11,34 % Jednička.

WT100 persony

Graf podílu kanálů (21. 10. 2014)
Graf podílu skupin (21. 10. 2014)
Kanály – průměrné podíly (21. 10. 2014)

Výrazněji bodoval dokument a film Novy Cinema

Výraznějších hodnot dosáhly na tematických televizích včera pouze dokument Dvojky a film na Nově Cinema. Hitlerovy kameramany si pustilo 309 tisíc diváků (share 7,58 %), Legendu o Jiřím a drakovi si nenechalo ujít 232 tisíc diváků (share 5,75 %; 7,86 % v 15–54). Ostatní stanice se už držely v podstatě své obvyklé hodnoty. Na plnoformátovém Barrandově byla nejúspěšnějším pořadem zábavná talk show Sejdeme se na Cibulce – 172 tisíc diváků (share 4,17 %). Stanice se pohybovala v rámci celodenního podílu i v prime time okolo 3 %. Na hranici sta tisíc diváků nedokázaly vystoupit programy ČT Sport, Déčko, ČT art, Prima Zoom, Smíchov a Telka.

MINULÝ TÝDEN: Nova v úterý s téměř trojnásobným podílem v prime time oproti konkurenci

Top 10 všechny stanice (21. 10. 2014)
Top 5: ČT1 (21. 10. 2014)
Top 5: ČT2 (21. 10. 2014)
Top 5: ČT24 (21. 10. 2014)
Top 5: ČT sport (21. 10. 2014)
Top 5: ČT :D (21. 10. 2014)
Top 5: ČT art (21. 10. 2014)
Top 5: Nova (21. 10. 2014)
Top 5: Nova Cinema (21. 10. 2014)
Top 5: FANDA (21. 10. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (21. 10. 2014)
Top 5: TELKA (21. 10. 2014)
Top 5: Prima (21. 10. 2014)
Top 5: Prima COOL (21. 10. 2014)
Top 5: Prima love (21. 10. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (21. 10. 2014)
Top 5: TV Barrandov (21. 10. 2014)

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.