Podle Reuters projevil LinkedIn zájem o koupi společnosti Monster, jedné z dřívějších jedniček na poli nabídky a poptávky v oblasti práce. Monster má své nejlepší roky za sebou, nástup sociálních sítí (včetně služeb jako je právě LinkedIn) výrazně změnil podmínky. Jak uvádí LinkedIn Considering Buying Monster [REPORT], pro Monster to například znamenalo pokles příjmů. V roce 2011 Monster mělo příjmy 250 milionů dolarů, a o 250 milionů dolarů nižší, než v roce předchozím.
Pokusy Monster o využití na sociálních sítích nijak zvlášť úspěšné nejsou. Na Facebooku najdete Monster v podobě BeKnown, aplikaci pokoušející se „uvnitř“ Facebooku vytvářet další sociální síť, profesionální. Se 170 tisíc aktivními uživateli ale nijak úspěšná není. Konkurenční Branchout má přes dvanáct milionů uživatelů
Podle jiného zdroje (viz LinkedIn Is NOT Buying Monster: Here's The Real Story) ale LinkedIn koupit Monster nechce a ani nikdy nechtěl. Ve skutečnosti se Bank of America snaží Monster prodat a informace o zájmu LinkedIn slouží k zvýšení zájmu.