Hlavní navigace

LN: Soutěž na PR k digikampani pro Prahu a Plzeň už má výherce

9. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

9. 1. 2009

AKTUALIZOVÁNO Výherce digitalizační kampaň pro Prahu, střední Čechy a Plzeň by měl být znám až 20. února, jak však uvádějí dnešní Lidové noviny, už je rozhodnuto o firmě, která by měla k této kampani zajišťovat PR služby, monitoring médií a kontakt s novináři. Podle LN by se jí měla stát společnost PR Point. Ta se podle svých webových stránek řídí heslem Všechno jde, jen vědět jak!. Společnost zajišťuje pro své zájemce např. interní komunikací a komunikační strategii, vydavatelskou činnost nebo web marketing. Další informace o ni mohou zájemci najít na jejich webových stránkách.

K TÉMATU: NKS vypsala veřejnou soutěž na mediální část digikampaně pro rok 2009

Tip Lupa_temata

PR Point však není realizátorem samotné informační kampaně – na tu stále ještě probíhá veřejná obchodní soutěž. Firma získala zakázku malého významu a podle národního koordinátora digitalizace Zdeňka Duspivy s ní ještě ani nebyla podepsána smlouva. Realizátora kampaně vybere Národní koordinační skupina pro digitalizaci koncem února. Kampaň pro Prahu by pak měla odstartovat v podstatě okamžitě, protože k vypínání analogového televizního vysílání v metropoli má dojít již v dubnu a podle Technického plánu přechodu má kampaň začít nejpozději tři měsíce před termínem vypnutí analogu.

Finanční prostředky na digitalizační kampaň budou zajištěny z výnosů reklamy, kterou odvysílala Česká televize. Letos to má být sto milionů korun, z toho čtyřicet milionů půjde do médií. Odborným poradcem pro kampaň je letos firma Liberal Consulting. Informační linku bude zajišťovat, jak uvádějí Lidové noviny, prostějovská firma CCcentre. Autor článku si také všiml, že obě firmy (i když jednu pouze z části) vlastní bývalý ředitel Telecomu Svatoslav Novák.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.