Změny grafiky a loga České televize, naplánované už od loňského podzimu, by měly probíhat jen pozvolna a nemělo by jít žádný radikální řez. Myslí si to generální ředitelka nabídkové stanice Top TV Kateřina Fričová, která 1. července nastoupí do funkce programové ředitelky ČT.
Podle Fričové má ČT přes letní prázdniny dokončit a vyrobit finální verzi grafiky i nového loga. Nevnímala bych za moudré měnit logo úplně. Šla bych cestou Coca-Coly, jejíž logo se také měnilo postupně,
říká Fričová v druhé části rozhovoru pro týdeník Reflex a server DigiZone.cz, který zveřejníme v pondělí (původně jsme jej chtěli vydat dnes, ale pro značný počet k materiálů k české digitalizaci jsme termín posunuli).
Fričová také odmítá protesty televizních odborů, které chtějí změnu loga ČT zablokovat a před časem kvůli tomu dokonce založily speciální internetovou stránku. Faktem je, že svět se mění a my s ním. ČT nemůže mít pořád stejné logo a stejný typ písma. Některé znělky a stínování písmen, jak je dodnes používá ČT, jsem zažila v osmdesátých letech. Kladu si otázku, proč to musíme dělat v roce 2007,
říká Fričová.