Hlavní navigace

M-Commerce v EU: jen na vyžádání

2. 1. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Poté kdy jsme sledovali boj EU proti spamu a později i cookies, nyní se EU zaměřila na reklamu v SMS a Cell Broadcasting. Nově podepsaná Communications Data Protection Directive umožňuje marketingovým společnostem užívat textové zprávy, ale podle dříve vydané telekomunikační direktivy jen za jednoznačného souhlasu uživatele mobilního zařízení. (NetImperative)

Poté kdy jsme sledovali boj EU proti spamu a později i cookies, nyní se EU zaměřila na reklamu v SMS a Cell Broadcasting. Nově podepsaná Communications Data Protection Directive umožňuje marketingovým společnostem užívat textové zprávy, ale podle dříve vydané telekomunikační direktivy jen za jednoznačného souhlasu uživatele mobilního zařízení. (NetImperative)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).