Hlavní navigace

MAFRA chystá novou verzi magazínu OnaDnes.cz pro ženy

31. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Magazín OnaDnes.cz, který patří do stáje mediální skupiny MAFRA a funguje při iDnes, se zítra představí v novém hávu. Na Internetu přibývá žen, ale iDnes se rozšiřoval spíše v oblasti projektů pro muže. Cítili jsme v tom trochu dluh, říká Michal Hanák, šéfredaktor iDnes. OnaDnes.cz se zítra dočká nové grafiky i rozšíření obsahu, k čemuž mají dopomoci i noví lidé.

Magazín OnaDnes.cz, který patří do stáje mediální skupiny MAFRA a funguje při iDnes, se zítra představí v novém hávu. Na Internetu přibývá žen, ale iDnes se rozšiřoval spíše v oblasti projektů pro muže. Cítili jsme v tom trochu dluh, říká Michal Hanák, šéfredaktor iDnes. OnaDnes.cz se zítra dočká nové grafiky i rozšíření obsahu, k čemuž mají dopomoci i noví lidé.

BRAND

Zdvojnásobili jsme autorský tým, takže jsme mohli otevřít nové rubriky. Rozšířili jsme možnost jak diskutovat, otevřeli nová fóra a poradny. S rozšířením obsahu musela jít ruku v ruce i změna titulní strany projektu, protože nově se počítá i s jiným typem obsahu, než je článek. Přidali jsme také například hry na krácení dlouhé chvíle, shrnuje změny Michal Hanák.

Věříme, že s novým designem a koncepcí serveru OnaDnes.cz si upevníme naši pozici mezi třemi největšími ženskými servery a i nadále budeme posilovat v tomto pro nás obchodně důležitém segmentu, doplňuje Jiří Otevřel, obchodní ředitel pro online reklamu. Připomeňme si, že iDnes zítra spouští také své krajské zpravodajské mutace na kraje.idnes.cz. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).