Magazín OnaDnes.cz, který patří do stáje mediální skupiny MAFRA a funguje při iDnes, se zítra představí v novém hávu. Na Internetu přibývá žen, ale iDnes se rozšiřoval spíše v oblasti projektů pro muže. Cítili jsme v tom trochu dluh,
říká Michal Hanák, šéfredaktor iDnes. OnaDnes.cz se zítra dočká nové grafiky i rozšíření obsahu, k čemuž mají dopomoci i noví lidé.
Zdvojnásobili jsme autorský tým, takže jsme mohli otevřít nové rubriky. Rozšířili jsme možnost jak diskutovat, otevřeli nová fóra a poradny. S rozšířením obsahu musela jít ruku v ruce i změna titulní strany projektu, protože nově se počítá i s jiným typem obsahu, než je článek. Přidali jsme také například hry na krácení dlouhé chvíle,
shrnuje změny Michal Hanák.
Věříme, že s novým designem a koncepcí serveru OnaDnes.cz si upevníme naši pozici mezi třemi největšími ženskými servery a i nadále budeme posilovat v tomto pro nás obchodně důležitém segmentu,
doplňuje Jiří Otevřel, obchodní ředitel pro online reklamu. Připomeňme si, že iDnes zítra spouští také své krajské zpravodajské mutace na kraje.idnes.cz. (Tisková zpráva)