Společnost Fremantle Media, majitel licence pro Superstar, si registrovala značku Česko Slovenská Superstar. Údaj o komunitární ochranné známce se objevil v databáze Úřadu průmyslového vlastnictví. Hledání společné pěvecké Superstar pro Česko i Slovensko proběhne na Nově i na Markíze.
Náhled ochranné známky zatím není k dispozici, bude ale vycházet ze zavedeného vizuálu, který tato soutěž využívá ve všech zemích, kde se vysílá. Pro obě televize bude společné hledání „federální“ Superstar mít kromě atraktivního mezinárodního efektu i zajímavý ekonomický rozměr. Pokud by SuperStar produkovaly obě stanice odděleně, vyšlo by to každou z nich na necelých 100 milionů korun. U společného projektu se dají náklady rozdělit.
O soutěži zatím nejsou bližší informace, měla by ale odstartovat na podzim. Pokud by se televize držely osvědčených moderátorů, logickou dvojicí by byla Adela Banášová s Leošem Marešem. Banášovou znají i čeští diváci právě díky IQ testům národa. Její moderování bylo pozitivně přijato i u slovenské SuperStar, která byla k vidění v ČR přes satelit a kabelovky, které přenášejí STV i Markízu.
Vzájemná spolupráce mezi českými a slovenskými televizemi probíhá už delší dobu. ČT a STV si vzájemně vyměňují zpravodajské příspěvky i hlavní zpravodajské relace, Nova s Markízou patří pod stejnou mediální skupinu a tudíž jsou „nuceny“ spolupracovat (Markíza patří v rámci vlastnické struktury CME přímo pod provozovatele Novy). Projevilo se to například u společného IQ Testu národa ČR:SR, které za ČR moderoval Dalibor Gondík a za Slovensko Adela Banášová. Následoval méně úspěšný projekt Člověče nezlob se, který obě televize koprodukovaly, ale nevysílaly jej živě.