Hlavní navigace

Majitel Novy: Multikanálová strategie nás chrání před poklesem diváků

13. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

13. 6. 2011

Prezident společnosti Central European Media Enterprises (CME), která je v České republice vlastníkem kanálů pod hlavičkou TV Nova, Adrian Sarbu, si myslí, že multikanálová strategie, ve které chce tato skupina v budoucnu pokračovat i v tuzemsku, je logickým postupem, jak se bránit možnému úbytku diváků díky konkurenci. Řekl to v rozhovoru pro web World Screen.

K TÉMATU: Nova se chce vydat do budoucna cestou tematických stanic

Jsme si vědomi, že pokud to neuděláme, naši konkurenti nám budou ubírat diváky, uvedl Sarbu, který také hovořil o rozšiřování programu TV Doma, jež vznikl v Rumunsku před 12 lety, do dalších zemí. Za posledních dvanáct let jsme rozšířili koncept tohoto programu. Nejprve jsme ho spustili na Slovensku, pak v Chorvatsku. Počítáme s ním i pro další země, konstatoval prezident CME s tím, že mnozí konkurenti se dnes snaží úspěšný model této stanice kopírovat.

MIF analytika

NEPŘEHLÉDNĚTE: Letní taneční megahit Mr Saxobeat vyrobila firma spojená s Novou

Multikanálová strategie byla volbou, ke které tento mediální dům přistoupil již před deseti lety a ukázal se jako správný. Výsledkem je, že jsme se staly lídry na trhu, konstatoval Adrian Sarbu. Prezident CME v self-promotion rozhovoru hovoří také o společnosti MediaPro Pictures, která je největším producentem filmové a televizní tvorby ve střední a východní Evropě. MediPro vyprodukuje více než 1000 hodin obsahu ročně pro naše vysílání a naši tvorbu tak díky ní prodáváme ve více jak 15 zemích, sdělil Sarbu.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.