Hlavní navigace

Majitel SlevaDne.cz posiluje na tuzemském trhu. Kupuje KuponPlus.cz

2. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Isifa.com
Slovenský Creative Web rozšiřuje svůj záběr na českém trhu. Má zálusk i na další slevové portály a slibuje investice v řádu desítek milionů.

Slovenská slevová jednička chce větší podíl v Česku. Od Marka Westermanna si pořídila KuponPlus.cz. Ten se specializuje na kuponové slevy především v gastronomii. Podmínky transakce firmy nezveřejnily.

Koupí portálu KuponPlus chtějí Slováci z Creative Web, kteří provozují největší tamní slevový portál ZlavaDna.sk, posilovat v regionu. Podle informací z tiskové zprávy chtějí v Česku proinvestovat až desítky milionů korun s tím, že jednají o koupi dalších místních hráčů. 

"Na českém slevovém trhu působí stále příliš mnoho portálů a zákonitě dochází ke konsolidaci. My jsme připraveni posilovat naší pozici organickým růstem i akvizicemi,“ tvrdí šéf firmy Zdenko Hoschek s tím, že jejich ambicí je zaútočit na špičku slevového pelotonu, který vede s velkým náskokem Slevomat.

Nebude to mít jednoduché. Češi sice stále slevy využívají – podle výzkumu pro APEK minimálně jednou ročně slevové portály využije až 46 % nakupujících. „Mírně vzrostl počet lidí, kteří za poslední rok nakoupili slevový voucher, obvykle ho využívají 2× až 4× za rok a při mediánu útraty 500 korun,“ tvrdí výzkum. 

Trh se ale významně konsolidoval a z necelých dvou set slevových portálů na začátku slevového boomu přežila čtyři roky fungování necelá čtvrtina. 

MMF24

Creative Web ale už dokázal, že má na české firmy čich. Loni třeba prodal Lunchtime indickému Zomatu. V záloze si ale ponechal rezervační systém Bookio

Za KuponPlus stojí holdingová společnost RAM Internet Ventures, kterou zastupuje podnikatel Marc Westermann. Ta zase pro změnu vydělala na prodeji rozvážkové služby JídloTeď. Teď to Westermann zkouší s novým projektem Ageo.cz, což je e-shop specializovaný na drogerii, kosmetiku a potřeby pro praní a úklid v domácnosti.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).