Na dnešní tiskové konferenci zástupci společnosti Internet Mall, provozovatele internetového obchodu pod značkou Mall.cz, představili plány firmy na letošním rok. I v době ekonomické krize, kdy zákazníci více promýšlí koupi zboží, chce Mall zvýšit tržby o 30 procent. Ve fiskálním roce 2009/2010, který končí v březnu, dosáhne podle předběžných odhadů obrat skupiny, která kromě České republiky působí také například v Německu, Polsku či na Slovensku 2,5 miliardy korun, když v předchozím fiskálním roce konsolidovaný obrat činil 1,6 miliardy korun. Zvýšit obrat by měl mimo jiné pomoci nový affiliate program, který Mall spustil na začátku února.
Podle Marka Lišky, generálního ředitele Internet Mall, bude letos pokračovat trend posilování internetového prodeje na úkor kamenných prodejen a na Internetu se začnou více prodávat i méně tradiční internetové komodity, jako drogerie či oděvy.