Hlavní navigace

Mall.cz loni vyplatil affiliate partnerům přes osm milionů korun

11. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Známý e-shop Mall.cz zveřejnil výsledky svého affiliate programu za loňský kalendářní rok. Mall.cz svůj provizní systém spustil loni v únoru.  Podle očekávání byl nejúspěšnějším obdobím prosinec, za který českým partnerům vyplatíme 2,7 miliónů Kč bez DPH, slovenským pak 19 697 euro, rekapituluje Jindřich Trčka, affiliate manažer Mall.cz. Největší počet affiliate objednávek zaznamenala oddělení malé bílé techniky, videa a hraček. Nejúspěšnějšími produkty, kterých se prodaly stovky kusů, byly…

Známý e-shop Mall.cz zveřejnil výsledky svého affiliate programu za loňský kalendářní rok. Mall.cz svůj provizní systém spustil loni v únoru.  Podle očekávání byl nejúspěšnějším obdobím prosinec, za který českým partnerům vyplatíme 2,7 miliónů Kč bez DPH, slovenským pak 19 697 euro, rekapituluje Jindřich Trčka, affiliate manažer Mall.cz. Největší počet affiliate objednávek zaznamenala oddělení malé bílé techniky, videa a hraček. Nejúspěšnějšími produkty, kterých se prodaly stovky kusů, byly fotorámečky Kodak, sodovkovače Sodastream a televize Samsung.

MMF24

Celkem bylo díky partnerskému programu uskutečněno 92 177 objednávek a affiliate partnerům Mall.cz vyplatil provize v celkové výši 8 250 000 Kč bez DPH. Průměrná výše jedné provize tedy činí zhruba necelých 90 korun. Možná i proto byla letos snížena hranice pro výplatu provize z původních 500 na 50 korun. Mall.cz tím chce svůj partnerský program zatraktivnit i pro menší weby, přes které se zase tolik objednávek neuskuteční.  

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).