Hlavní navigace

Mall.cz: předem neplatí v Česku ani deset procent uživatelů

22. 2. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zatímco v Německu volí osobní odběr pro svoji objednávku v e-shopu pouze necelá desetina zákazníků, v Česku je vyzvednutí na prodejně mnohem populárnější. Češi jsou při nákupech na internetu stále ještě poměrně opatrní. Osobní odběr tu volí celé dvě pětiny zákazníků, komfort nabízený přepravními společnostmi tak využívá 60 % nakupujících.

Zatímco v Německu volí osobní odběr pro svoji objednávku v e-shopu pouze necelá desetina zákazníků, v Česku je vyzvednutí na prodejně mnohem populárnější.

Češi jsou při nákupech na internetu stále ještě poměrně opatrní. Osobní odběr tu volí celé dvě pětiny zákazníků, komfort nabízený přepravními společnostmi tak využívá 60 % nakupujících.

Opatrnější postoj k nákupům přes internet dokládá i obliba platby až při převzetí zboží. V Česku platí podle čísel Mall.cz předem pouze 8 % zákazníků, zbytek dává přednost platbě dobírkou nebo zaplacení při osobním odběru.

Dobírka je typicky český fenomén, v Česku je jako způsob platby mimořádně oblíbená. To se nedá říct o placení kartou předem, které využívá jen okolo 4 % zákazníků. Zajímavé ale je, že při osobním odběru už zákazníci s platbou kartou problém nemají a rádi ji využívají, komentuje čísla Marek Liška, generální ředitel Mall.cz.

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).