Hlavní navigace

Mall.cz spustil věrnostní program

21. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Internetový obchod Mall.cz dnes představil věrnostní program s názvem VIP klub. Má dva stupně: Silver a Gold členství. Silver členem se zákazník stane pokud na Mallu od začátku roku  nakoupil zboží dohromady alespoň za 30 tisíc Kč nebo učinil a převzal alespoň 4 objednávky, každou v hodnotě min. 1 500 Kč. Pro Gold členství je minimální celková utracená částka stanovena na 50 tisíc Kč nebo na 7 objednávek po min. 1 500 Kč.

Internetový obchod Mall.cz dnes představil věrnostní program s názvem VIP klub. Má dva stupně: Silver a Gold členství. Silver členem se zákazník stane pokud na Mallu od začátku roku  nakoupil zboží dohromady alespoň za 30 tisíc Kč nebo učinil a převzal alespoň 4 objednávky, každou v hodnotě min. 1 500 Kč. Pro Gold členství je minimální celková utracená částka stanovena na 50 tisíc Kč nebo na 7 objednávek po min. 1 500 Kč.

Silver členství zaručuje dopravu zdama při objednávce nad 3 tisíce Kč. A možnost vrátit zboží do 21 bez udání důvodu. U Gold členství je doprava zdarma pro jakékoliv objednávky a možnost vrátit zboží bez udání důvodu do 30 dnů. Například konkurenční Kasa.cz ale nabízí možnost vrátit zboží bez udání důvodu do 30 dnů standardně všem zákazníkům.

BRAND24

„Pro věrnostní program jsme se inspirovali u mimovrste.si, slovinského obchodu, který patří do NetRetail Holdingu stejně jako MALL.CZ. Model umožňuje dát vracejícím se zákazníkům najevo, že jsou pro nás důležití, a nabídnout jim jako poděkování něco navíc, další důvod, proč by se k nám měli vracet,“ dodává Marek Liška.

Zdroj: tisková zpráva

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).