Nejvíce tráveného času na mobilních telefonech a tabletech představují u amerických matek hry, 48 % času na iPadu, 31 % na iPhone a 53 % na Androidu. Sociální sítě, coby druhé, jsou na Androidu na stejné úrovni, na iPhone ale pouze 19 %. Na iPadu je na druhém místě novinový stánek (newsstand) s 24 %.
Zajímavé může být i to, že americké matky tráví více času ve výukových aplikacích (oproti ostatním uživatelům), stejně tak v aplikacích týkajících se zdraví či fitness a, pochopitelně, významnou roli hrají nákupní aplikace.
Ve srovnání s celou populací také vlastní více tabletů a méně telefonů (35 % vs 25 % u tabletů). Flurry jako jeden z možných důvodů zmiňuje to, že tablety jsou ideální pomůcka pro zabavení dětí.
Flurry výzkum uzavírá tím, že pro americké matky jsou zařízení únikem ze zaneprázdněného života. Více než polovinu času tráví na mobilních zařízeních hraním a sociálními sítěmi. Neliší se v tom nicméně od ostatních Američanů. Mobilní zařízení používají pro dosažení osobních cílů a vzdělávání svých dětí.
Zdroj : How To Reach America’s Mobile Moms