Hlavní navigace

Manifest internetových dobrovolníků

7. 1. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Jiří Brázda vyzývá internetové odborníky k dobrovolnické práci: „Mezi nejvýznamnější (výhody pro dobrovolníky) patří zejména získání nových zkušeností na smysluplných projektech ve vysoce motivovaném, kreativním prostředí neziskových organizací otevřeném inovacím, které lze v komerčním prostředí těžko prodat(!), získání nových kontaktů a význam dobrovolnické reference v životopisu. To vše v přátelské a neformální atmosféře.“ (Manifest)

Jiří Brázda vyzývá internetové odborníky k dobrovolnické práci: „Mezi nejvýznamnější (výhody pro dobrovolníky) patří zejména získání nových zkušeností na smysluplných projektech ve vysoce motivovaném, kreativním prostředí neziskových organizací otevřeném inovacím, které lze v komerčním prostředí těžko prodat(!), získání nových kontaktů a význam dobrovolnické reference v životopisu. To vše v přátelské a neformální atmosféře.“ (Manifest)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.