Hlavní navigace

Za marketing O2TV bude odpovědný Jiří Dvorjančanský

21. 1. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

21. 1. 2010

UVNITŘ FOTO Telefónica O2 jmenovala nového výkonného ředitele pro rezidentní marketing, který bude mít na starosti také marketingovou propagaci placené digitální televize přes pevnou linku O2TV. Funkce se od 1. února ujme Jiří Dvorjačanský, který dříve působil mj. jako výkonný ředitel marketingové divize T-Mobile Česká republika.

Jiří Dvorjančanský (Foto: Telefónica O2)

Jiří Dvorjančanský bude přímo podřízený viceprezidentovi pro rezidentní zákazníky Josemu Perdomovi a bude odpovědný za marketing hlasových i datových služeb pro rezidentní zákazníky, služeb pro SOHO segment, produktový management, rozvoj obchodu a věrnostních programů. Současně bude zodpovídat za marketing služeb určených pro domácnosti, jako jsou vysokorychlostní O2 Internet nebo digitální O2TV, upřesnil mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.