Hlavní navigace

Marketingovým ředitelem portálu Seznam.cz je Michal Vodák

7. 1. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Seznam.cz hlásí změnu na pozici marketingového ředitele. Tím se s účinností od 1. ledna 2010 stal Michal Vodák přicházející ze společnosti Mars, kde jako Senior Brand Manager v letech 2007 až 2009 odpovídal za cenovou i komunikační strategii produktového portfolia a za řízení životního cyklu produktů. V minulosti také pracoval pro T-Mobile nebo Pojišťovnu České spořitelny. U české portálové jedničky střídá Michaelu Hrubou, která Seznam.cz v listopadu 2009 opustila. (Tisková zpráva)

Seznam.cz hlásí změnu na pozici marketingového ředitele. Tím se s účinností od 1. ledna 2010 stal Michal Vodák přicházející ze společnosti Mars, kde jako Senior Brand Manager v letech 2007 až 2009 odpovídal za cenovou i komunikační strategii produktového portfolia a za řízení životního cyklu produktů. V minulosti také pracoval pro T-Mobile nebo Pojišťovnu České spořitelny. U české portálové jedničky střídá Michaelu Hrubou, která Seznam.cz v listopadu 2009 opustila. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.