Hlavní navigace

Markíza poprvé přerušila svoje Televizní noviny reklamou

5. 2. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
5. 2. 2010

Asi minutovým reklamním blokem přerušila ve středu vůbec poprvé svoji hlavní zpravodajskou relaci Televizní noviny nejsledovanější slovenská televize Markíza. Přerušování zpráv reklamou umožňuje od Nového roku slovenský zákon o rozhlasovém a televizním vysílání. Informoval o tom server Mediálne.sk.

K TÉMATU: Televizní zprávy přerušované reklamou? Na Slovensku je to možné

BRAND24

Reklamní blok přišel v osmnácté minutě Televizních novin a obsahoval pouhé dva reklamní spoty. Moderátorka zpráv před ním poutala témata, která se v Televizních novinách objevila až po reklamě. Mediálne.sk zjistilo, že během reklamní přestávky klesl podíl Markízy na sledovanosti o pět procentních bodů.

Markíza označuje reklamní časy během Televizních novin za takzvaný „superbreak“, který by pro letošní rok neměl překročit časový limit čtyři minuty. Do konce loňského roku Markíza vysílala dvě dvacetiminutové hlavní zpravodajské relace za sebou – Televizní noviny a Dnes – mezi nimiž nabízela klasický reklamní blok. Od Nového roku Markíza přešla na systém čtyřicetiminutových Televizních novin.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).