Hlavní navigace

Markíze se na Slovensku daří lépe než Nově v Česku. Díky telenovele

19. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
19. 1. 2011

Větší podíl na divácích než mateřská Nova dosáhla v uplynulém týdnu nejsledovanější slovenská televize Markíza. Pomohla jí k tomu turecká telenovela Tisíc a jedna noc, kterou vysílala ve dvou dílech za sebou v úterý, ve středu a v pátek od 20 hodin. Podle serveru Mediálne.sk tak Markíza dosáhla průměrného celodenního podílu 31,8 procenta, což je o 2,3 procentního bodu více než ve stejný týden minulý rok.

K TÉMATU: Markíza se pustila do boje s Joj o prime time, válcuje ji tureckou telenovelou

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

Turecká telenovela ovládla vrcholné příčky žebříčku nejsledovanějších pořadů. Nejúspěšnější byly druhé části jednotlivých dvouslotů, tedy díly se začátkem po 21:00 hod., konstatuje web. Všechny díly Tisíce a jedné noci měly přes milion diváků, což je na Slovensku veliký úspěch. Sledovala je více než polovina dospělého publika. Byly také sledovanější než obvykle neporazitelné Televizní noviny, upozorňuje Mediálne.sk.

Pro porovnání: televize Nova v prvním lednovém týdnu dosáhla průměrného celodenního podílu 26,81 procenta. To je nejnižší týdenní hodnota od začátku elektronického měření sledovanosti televizí v České republice v roce 1997. Markíza díky telenovele výrazně snížila sledovanost konkurenční televize Joj, jež minulý týden dosáhla průměrného celodenního podílu 19,6 procenta, a prvního programu Slovenské televize s podílem 11,9 procenta. Data se týkají skupiny diváků starších dvanácti let.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).