Hybridní vysílání televize Prima využil pro možnost propagace svých produktů další velký klient. Po mobilním operátorovi Vodafone se takovýmto subjektem stala společnost MasterCard. Ta konkrétně technologii HbbTV využila na propagaci svého loajalitního programu Priceless Specials. MasterCard jako první zadavatel v České republice využil formát Click2Play, kdy se divákovi po stisku červeného tlačítka (tzv. Red Button) na televizní obrazovce spustí video a po jeho přehrání se divák vrátí zpět do lineárního vysílání.
K TÉMATU: České Radiokomunikace přizpůsobí inzerentům hybridní vysílání „na míru“
Jsme inovativní firma, která udává trendy, a proto rádi využíváme i nové mediální platformy, kterou bezpochyby HbbTV je,
uvedla Martina Piskorová, marketing leader MasterCard pro Českou republiku a Slovensko. Byl to první případ, kdy divák přešel jedním „klikem/stiskem“ mezi lineárním vysíláním a internetovým streamem. Kampaň zasáhla necelých 730 tisíc diváků. Hlavní cílovou skupinou, která byla reklamou zasažena, byli lidé ve věku 15–44 let se středoškolským a vysokoškolským vzděláním,
doplnila Jarmila Řehořková, senior account manager mediální agentury Carat.