Vzácná shoda Novy s Primou
Naprosto shodnou sledovanost nejen co do počtu diváků, ale i podílů na publiku (share) dosáhly v pondělí večer pořady MasterChef a Přístav. Kulinářskou show Novy a novinkový seriál Primy si pustilo shodně 760 tisíc diváků s share 19,3 %. Mladší publikum už ale mělo preference nastavené jasně. Tady rozdíl podílu obou pořadů činil téměř 11 procentních bodů ve prospěch Novy. Zatímco MasterChef se mohl pochlubit share 27,3 %, Prima vykázala hodnotu 16,41 %.
NEDĚLNÍ DATA: Bezdružice klesly o další desítky tisíc diváků, propadly se pod dvousettisícovou hranici
Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem pondělního večera byl novinkový seriál Místo zločinu Plzeň. Ten sledovalo stejně jako minulý díl přes 1,3 milionu diváků (share 32,59 %; 24,5 % v 15–54). Pozici nejsledovanější televize si v pondělí po celý den udržela Nova díky podílu 23,42 % u dospělého a 27,64 % u mladšího publika. Nejvíce se komerční televizi dařilo v kategorii 15–54 ve večerních hodinách, kde se dostala na hodnotu 31,99 %. Dvojkou trhu byla přes den Prima, která si večer vyměnila pozici s Jedničkou.
Barbara opět s téměř 400 tisíci diváky
Aktuálně nejsledovanější pořad plnoformátové Televize Barrandov, soudní show Soudkyně Barbara, včera opět ukázal svou sílu. K hranici čtyř set tisíc diváků mu chybělo pouhých osm tisíc a u dospělého publika se jeho podíl přiblížil k 16 %, u mladších lidí to bylo o 3 % méně. Hned po skončení Barbary ovšem TV Barrandov ztratila téměř 180 tisíc diváků, což si lze vyložit přechodem publika na konkurenční nováckou Ulici. Zábavný pořad Kurňa, co to je? si nenechalo ujít 230 tisíc diváků (share 5,98 %). Za celý den stanice oslovila 5,61 % publika.
MINULÝ TÝDEN: Místo zločinu Plzeň se drží stále nad milionem, MasterChef zvítězil v 15–54 těsně
Na pětiprocentní celodenní podíl dosáhla v úterý Dvojka, která měla večer o přibližně tři desetiny procentního bodu menší share. K obrazovce publikum přilákala především francouzská komedie Návštěvníci, která získala v kategorii 15+ vysoký podíl 11,33 % a špatně se jí nevedlo ani u diváků 15–54, kde byl share dokonce 13,4 %. Nova Cinema s Primou Cool opět svedly souboj o mladší publikum, zvítězil ovšem tematický kanál Novy. Ve večerních hodinách o ni měli diváci v kategorii 15–54 zájem díky komedii Blbý a blbější.