Hlavní navigace

MasterChef napoprvé prohrál s Přístavem o víc než 100 tisíc diváků, u mladých ale vedl

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Primě se ve středu dařilo výrazně lépe než ČT 1, po osmé hodině večer byla u dospělého publika nad 15 let krátce dokonce lídrem trhu.

Doba čtení: 3 minuty

Nova přišla ve středu večer o 400 tisíc diváků

Konec reality show Výměna manželek a start druhé řady kuchařské reality show MasterChef připravil televizi Nova o více než 400 tisíc diváků ve středečním časovém slotu po osmé hodině večer. A nejen to, v širší cílové skupině dospělých diváků nad 15 let ji v tomto čase připravil o pozici lídra trhu, protože nejsledovanějším nezpravodajským pořadem po 20. hodině se stal seriál Přístav na konkurenční Primě. Ten oslovil od čtvrt na devět 795 tisíc dospělých diváků a 20,66 procenta publika, zatímco MasterChef od 20:20 pouze 667 tisíc dospělých při podílu 17,55 procenta. Reprízu seriálu První republika na ČT 1 si od osmé večer nenechalo ujít 523 tisíc dospělých a 13,69 procenta publika. Na úkor Novy tak posilovala nejen Prima, ale i ČT 1.

ÚTERNÍ DATA: Vlajkový seriál Novy mírně klesl, vyšších čísel dosáhly Sportovní noviny

V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale Nova uhájila prvenství i po osmé hodině večer, MasterChef v této kategorii dosáhl podílu 22,30 procenta, zatímco Přístav 16,66 procenta a První republika 11,92 procenta. Nova se vrátila k vedení i u širší divácké kategorie 15+ hned po MasterChefovi, kdy od 21:45 vysílala seriál Doktoři z Počátků. Ujít si ho nenechalo 636 tisíc dospělých diváků a 25,17 procenta publika (18,37 procenta ve věku 15 až 54 let). Oproti minulé středě, kdy ještě Nova vysílala Výměnu manželek, ale za celý prime time nedosáhla v průměrném podílu na dospělém publiku i divácích od 15 do 54 let na hranici 30 procent, rozdíl mezi oběma týdny byl značný – čtyři procentní body (27 procent tuto středu oproti 31 procentům minulý týden), a to v obou základních cílových skupinách.

Kanály – průměrné podíly (7. 10. 2015)
Graf podílu kanálů (7. 10. 2015)
Graf podílu skupin (7. 10. 2015)

Soudkyně Barbara s rekordním podílem 16,18 %

Naopak stoupal večerní podíl Primy, která si v prime time, tedy od 19:00 do 23:00, polepšila u dospělého publika nad 15 let z 16,39 procenta (minulá středa) na aktuálních 17,82 procenta. Prima výrazně utekla Jedničce, rozdíl mezi oběma televizemi činil v hlavním vysílacím čase víc než čtyři procentní body. Velmi úspěšná byla ve středu večer ČT 2, která uspěla zejména s cyklem Na cestě, který si od deváté večer nenechalo ujít 376 tisíc dospělých diváků a 9,81 procenta publika (6,78 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní večerní dokument z cyklu Vůně cizích krajů vidělo od osmé večer rovněž nadprůměrných 369 tisíc dospělých diváků a 9,57 procenta publika (6,05 procenta ve věku 15 až 54 let). A do třetice cestovatelský cyklus Bedekr zhlédlo od půl desáté večer 260 tisíc dospělých diváků a 7,57 procenta publika (4,18 procenta ve věku 15 až 54 let).

NMI18_Urban

MINULÁ STŘEDA: Show Jana Krause v novácké cílovce 15–54 napřímo porazila Doktory z Počátků

Dařilo se i TV Barrandov, jejíž neúspěšnější formát Soudkyně Barbara zaujal od 17:20 v průměru 326 tisíc dospělých diváků a 16,18 procenta publika (14,76 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní zpravodajskou relaci Naše zprávy si od půl sedmé nenechalo ujít 215 tisíc dospělých a 7,54 procenta publika a hlavní večerní pořad Vtip za stovku! oslovil od 20:20 lehce nadprůměrných 205 tisíc dospělých diváků a 5,45 procenta publika. Hlavní kanál Barrandova za celou středu lehce uhájil pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi, když v průměru oslovil 5,77 procenta dospělého publika. V hlavním vysílacím čase jej ale podílem 5,53 procenta porazila ČT 2 (Barrandov v prime time dosáhl jen na podíl 3,91 procenta), u mladšího publika od 15 do 54 let byla čtyřkou trhu večer Prima Cool s podílem 5,92 procenta.

Top 10 všechny stanice (7. 10. 2015)
Top 5: ČT1 (7. 10. 2015)
Top 5: ČT2 (7. 10. 2015)
Top 5: ČT24 (7. 10. 2015)
Top 5: ČT sport (7. 10. 2015)
Top 5: ČT :D (7. 10. 2015)
Top 5: ČT art (7. 10. 2015)
Top 5: Nova (7. 10. 2015)
Top 5: Nova Cinema (7. 10. 2015)
Top 5: FANDA (7. 10. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (7. 10. 2015)
Top 5: TELKA (7. 10. 2015)
Top 5: Prima (7. 10. 2015)
Top 5: Prima COOL (7. 10. 2015)
Top 5: Prima love (7. 10. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (7. 10. 2015)
Top 5: TV Barrandov (7. 10. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (7. 10. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (7. 10. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (7. 10. 2015)
Našli jste v článku chybu?