MasterChef vítězí u mladšího publika
Kulinářská show MasterChef Česko si v porovnání s úvodním dílem, který se vysílal minulý týden, na Nově o několik desítek tisíc diváků polepšila, ale primácký seriál Přístav dokázala opět porazit pouze u mladšího publika, které je však pro televizi prioritní. Novinku komerční dvojky si nenechalo ujít 775 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 20,28 %, u mladšího publika to bylo necelých 18 %. MasterChef Česko překročil těsně hranici 700 tisíc diváků (share 18,51 %; 23,42 % v 15–54).
ÚTERNÍ DATA: ČT Sport díky fotbalu s Nizozemskem v úterý večer dvojkou trhu u diváků od 15 do 54 let
Nova byla ve středu nejsledovanější televizí s celodenním podílem 22,72 % u dospělého a 25,22 % u mladšího publika. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, na tom byla ještě o něco lépe. V kategorii 15+ dosáhla hodnoty 26,46 %, večer pak 27,32 %. Nova se mohla pochlubit trojicí pořadů, které překročily hranici jednoho milionu diváků. Byly to Televizní noviny, Sportovní noviny a seriál Ulice. Pozici televizní dvojky zaujala s hodnotami 16,88 % a 18,12 % (PT) Prima, trojkou byla s přibližně 13 % Prima.
Vůně cizích krajů rekordní, překročila 400 tisíc diváků
Velmi příjemným překvapením pro druhý program České televize je jistě včerejší sledovanost Vůně cizích krajů. Dokumentu se totiž podařilo překročit hranici čtyř set tisíc diváků (share 10,42 %; 6,88 % v 15–54). Špatně si nevedl ani cyklus Na cestě, který vidělo 353 tisíc diváků (share 9,35 %; 5,66 % v 15–54). Dvojka dosáhla bez dvou setin procentního bodu hodnoty 6 % u dospělého publika v prime time. K 5 % se pak blížila přes den. Po celý den byl tak tento program vyrovnaný se sesterským zpravodajským kanálem ČT 24.
MINULÝ TÝDEN: MasterChef napoprvé prohrál s Přístavem o víc než 100 tisíc diváků, u mladých ale vedl
Pěkného výsledku čítajícího téměř 340 tisíc diváků dosáhla včera Soudkyně Barbara. Soudní show získala v podvečer u dospělého publika 15% share a hodnoty 13 % dosáhla u mladšího publika. Vedlo se i Vtipu za stovku, který vidělo 273 tisíc diváků (share 7,25 %). Plnoformátová Televize Barrandov oslovila za celý den téměř 6,42 % dospělého publika a k 5 % se přiblížila ve večerních hodinách. Souboj mezi Primou Cool a Novou Cinema o mladší publikum vyzněl lépe pro první zmíněnou stanici – 5,99 % přes den, 6,52 % večer.