Hlavní navigace

Máte rádi reklamu?

12. 1. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Znáte někoho, komu je reklama příjemná? Omezíme-li se na tu internetovou, víte o někom, kdo si oblíbil bannerovou reklamu? Pokud ne, přečtěte si informaci ČTK Proužková reklama je oblíbená, vyskakující a překrývající nikoli. Článek informuje o tom, že lidé používají internet ke zjišťování informací, pro zábavu, zpravodajství, vzájemný kontakt a nákupy a mají rádi proužkovou reklamu. Myslím, že reklama je uživateli nepříjemná tehdy, pokud mu nenabízí nic zajímavého. A to bez rozdílu. Neužitečná…

Znáte někoho, komu je reklama příjemná? Omezíme-li se na tu internetovou, víte o někom, kdo si oblíbil bannerovou reklamu? Pokud ne, přečtěte si informaci ČTK Proužková reklama je oblíbená, vyskakující a překrývající nikoli. Článek informuje o tom, že lidé používají internet ke zjišťování informací, pro zábavu, zpravodajství, vzájemný kontakt a nákupy a mají rádi proužkovou reklamu. Myslím, že reklama je uživateli nepříjemná tehdy, pokud mu nenabízí nic zajímavého. A to bez rozdílu. Neužitečná televizní reklama nás obírá o čas, velké bannery nás zdržují při stahování, vyskakovací nám překáží a zbytečná textová nám zabírá místo.

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.