Klienti mBank s v diskusním fóru banky stěžují od dopoledních hodin na nefunkčnost internetového bankovnictví. Zobrazuje se jim chybové hlášení: Systémová chyba. Je nám líto, tato služba je momentálně nedostupná. Zkuste, prosím, provést zadaný požadavek znovu. Opakuje-li se tato chyba, kontaktujte, prosím, naši mLinku
. Banka problémy přiznává. Na titulní stránku svého webu vyvěsila zprávu: Vážení klienti, v průběhu dnešního dne se mohou vyskytovat krátkodobé výpadky internetového bankovnictví související se zlepšováním kvality. Za komplikace se omlouváme.
Tak už dvě hodiny si v internetovém bankovnictví ani neškrtnu! To jsou ty dočasné výpadky,
reaguje ve fóru ironicky jeden z klientů mBank. Pracujeme na odstranění krátkodobých výpadků. O obnovení plné funkčnosti Internetového bankovnictví budeme informovat,
napsal před polednem do fóra pracovník mBank. Své zkušenosti (aktuální i dlouhodobé) můžete psát do diskuse pod touto zprávičkou. (upozornil Antonín Šlejška, děkujeme za tip.