Hlavní navigace

mBank má problémy s internetovým bankovnictvím

10. 5. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Klienti mBank s v diskusním fóru banky stěžují od dopoledních hodin na nefunkčnost internetového bankovnictví. Zobrazuje se jim chybové hlášení: Systémová chyba. Je nám líto, tato služba je momentálně nedostupná. Zkuste, prosím, provést zadaný požadavek znovu. Opakuje-li se tato chyba, kontaktujte, prosím, naši mLinku. Banka problémy přiznává. Na titulní stránku svého webu vyvěsila zprávu: Vážení klienti, v průběhu dnešního dne se mohou vyskytovat krátkodobé výpadky internetového bankovnictví…

Klienti mBank s v diskusním fóru banky stěžují od dopoledních hodin na nefunkčnost internetového bankovnictví. Zobrazuje se jim chybové hlášení: Systémová chyba. Je nám líto, tato služba je momentálně nedostupná. Zkuste, prosím, provést zadaný požadavek znovu. Opakuje-li se tato chyba, kontaktujte, prosím, naši mLinku. Banka problémy přiznává. Na titulní stránku svého webu vyvěsila zprávu: Vážení klienti, v průběhu dnešního dne se mohou vyskytovat krátkodobé výpadky internetového bankovnictví související se zlepšováním kvality. Za komplikace se omlouváme.

Tak už dvě hodiny si v internetovém bankovnictví ani neškrtnu! To jsou ty dočasné výpadky, reaguje ve fóru ironicky jeden z klientů mBank. Pracujeme na odstranění krátkodobých výpadků. O obnovení plné funkčnosti Internetového bankovnictví budeme informovat, napsal před polednem do fóra pracovník mBank. Své zkušenosti (aktuální i dlouhodobé) můžete psát do diskuse pod touto zprávičkou. (upozornil Antonín Šlejška, děkujeme za tip.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.