Hlavní navigace

Media Pro Pictures, producentská společnost Novy, se sloučila s CET 21 a zanikla

2. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Firma, která vyráběla veškeré pořady Novy vyjma zpravodajství a aktuální publicistiky, už od roku 2011 spadala pod CET 21 jako její dceřiná společnost

Výroba původních pořadů televize Nova bude probíhat už výhradně pod hlavičkou společnosti CET 21, která je držitelem vysílacích licencí všech kanálů této televizní skupiny. K 30. červnu totiž s CET 21 fúzovala producentská společnost Media Pro Pictures (MPP), která dosud vyráběla veškeré původní pořady Novy vyjma zpravodajství a aktuální publicistiky. MPP dříve fungovala jako zcela samostatná firma vlastněná mediální skupinou CME, majitelem Novy. Předloni ale přešla pod CET 21 a stala se její dceřinou společností.

K TÉMATU: TV Nova slučuje sesterské firmy s mateřskou CET 21, včetně Mediafaxu

“S účinností k 30.6.2013 došlo k fúzi společností CET 21 a MPP, v jejímž důsledku MPP zaniká a nástupnickou společností se stává CET 21. Cílem sloučení je další zvýšení efektivity fungování celé skupiny CME. Dokončení fúze společností CET 21 a MPP s rozhodným dnem 1. 1. 2013 je završením formálního procesu, který byl zahájen letos v dubnu,” informoval mluvčí Novy Jan Strouhal. Fúzi označil za další krok v implementaci klíčové strategie CME „One Content – Multiple Distribution“, jejímž cílem další zvýšení efektivity fungování celé skupiny.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Nova krok před změnou majitele: záleží už jen na rozhodnutí Time Warner

“Výsledkem výše uvedených procesů je zavedení unifikované a maximálně efektivní provozní struktury, která spojí všechny provozní operace v České republice pod jedno vedení,” dodal Strouhal. Vyvedení produkce původních pořadů Novy pod hlavičku MPP nastalo poté, co se generálním ředitelem a prezidentem CME stal Adrian Sarbu a vedení skupiny přesídlilo do Prahy.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).