Hlavní navigace

Mediazastupitelství Atmedia spustilo druhou HbbTV kampaň, objednal ji Vodafone

18. 3. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Atmedia
Po únorové hybridní kampani automobilky Hyundai spouští Atmedia další. Do reklamy v HbbTV investuje mobilní operátor Vodafone.

Diváci stanic zastupovaných společností Atmedia mohou prostřednictvím HbbTV aplikace vyjádřit zájem o speciální nabídku tarifu od operátora Vodafone. Na přípravě kampaně spolupracovala Atmedia s agenturami zadavatele, mediální MEC a reklamkou McCann-Erickson.

Diváci mohou pomocí aplikace uvést svůj telefonní kontakt a vyjádřit tak přání být osloven mobilním operátorem se speciální tarifní nabídkou. V HbbTV vidíme velký potenciál a jsme skutečně rádi, že jsme v tak krátké době spustili již druhou kampaň. HbbTV je přínosem také pro televizní stanice, které získávají další možnosti prodeje reklamy. Právě proto bychom chtěli kampaně postupně realizovat na dalších televizních stanicích z našeho portfolia, uvedla obchodní ředitelka Atmedia Iva Pantůčková.

PODROBNĚJI: Atmedia začne každým dnem testovat nasazení HbbTV kampaní

Cif21-tip do clanku - temata - early cena

Mediální zastupitelství Atmedia spolupracuje na projektu hybridní televize se společnostmi Digital Broadcasting a Prague Digital TV, v jejichž multiplexech jsou šířeny některé z televizních stanic zastupovaných společností Atmedia. Diváci se mohou s hybridní kampaní setkat na stanicích Relax, Rebel, Retro, Kino Svět a Praha TV. Na technickém řešení projektu a tvorbě aplikace pracovala stejně jako v případě aplikace pro Hyundai společnost Mautilus.

ROZHOVOR: Michaela Vasilová – Atmedia nestagnuje, zájem inzerentů naopak roste


Autor: Atmedia

Iva Pantůčková vpravo

Autor článku

Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.