Rozhlasové mediální zastoupení hlásí změny v řízení divize agenturního prodeje.
Rozhlasové mediální zastoupení hlásí změny v řízení divize agenturního prodeje.
Nadále bude tuto divizi řídit přímo generální ředitel Miroslav Hrnko. Dosavadní ředitel divize Michal Beran (na fotografii) ze společnosti po vzájemné dohodě odchází z postu ředitele agenturního obchodu.
Důvodem změny je plánované přeuspořádání vnitřní struktury firmy tak, aby „lépe odpovídala současným požadavkům agentur a jejich klientů“. Nově zavedeme v divizi agenturního prodeje několik segmentových ředitelů, kteří se budou zaměřovat na agenturní obchod a na podporu poptávky agenturních mediaplannerů. Ředitelé budou podléhat přímo generálnímu řediteli. Věříme, že nová organizační struktura bude více flexibilní a dokáže lépe operativně reagovat na všechny nové příležitosti,
uvedl Hrnko.
Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2018 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.