Hlavní navigace

Mediazastupitelství Radiohouse mění strukturu a řízení agenturního prodeje

10. 7. 2017
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Rozhlasové mediální zastoupení hlásí změny v řízení divize agenturního prodeje.

Nadále bude tuto divizi řídit přímo generální ředitel Miroslav Hrnko. Dosavadní ředitel divize Michal Beran (na fotografii) ze společnosti po vzájemné dohodě odchází z postu ředitele agenturního obchodu. 

Důvodem změny je plánované přeuspořádání vnitřní struktury firmy tak, aby „lépe odpovídala současným požadavkům agentur a jejich klientů“. Nově zavedeme v divizi agenturního prodeje několik segmentových ředitelů, kteří se budou zaměřovat na agenturní obchod a na podporu poptávky agenturních mediaplannerů. Ředitelé budou podléhat přímo generálnímu řediteli. Věříme, že nová organizační struktura bude více flexibilní a dokáže lépe operativně reagovat na všechny nové příležitosti, uvedl Hrnko.

Autor článku

Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.