Hlavní navigace

Mezinárodní klub CEO bloggerů

9. 8. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Weblog jako marketingový nástroj je dnes čím dál více oblíbenější. Dokazuje to i stále se rozrůstající International Club of CEO Bloggers. Podmínkou účasti v tomto klubu je být být ředitelem či zakladatelem společnosti, ba co víc, ředitelem blogujícím. Ivo Lukačovič v této společnosti předních CEO zatím chybí.

Weblog jako marketingový nástroj je dnes čím dál více oblíbenější. Dokazuje to i stále se rozrůstající International Club of CEO Bloggers. Podmínkou účasti v tomto klubu je být být ředitelem či zakladatelem společnosti, ba co víc, ředitelem blogujícím. Ivo Lukačovič v této společnosti předních CEO zatím chybí.

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.