Mezitýdenní vývoj (vs. 16. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál Nova Cinema, který ztratil 0,58 procenta diváků starších patnácti let. Ztrácela i Nova, která přišla o 0,29 procenta obecné divácké skupiny, a také ČT 2, která ztratila 0,28 procenta. Zde ale výpadek kompenzovala stanice ČT Sport, která si polepšila o 0,34 procenta uvedené cílové skupiny a rovněž ČT :D (o 0,2 procenta). Posílila také Prima o 0,21 procenta a Prima Max, a to o 0,24 procenta všeobecné věkové skupiny.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Oproti minulému týdnu posilovala prakticky jen Nova
Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Prima, která posílila o 0,77 procenta a celkem oslovila 23,13 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si i Česká televize, jejíž podíl stoupl o 0,24 procenta na celkových 28,71 procenta. Naopak nejvíce poklesl podíl skupině Nova, a to o 1,2 procenta obecné cílové skupiny, a skončila tak na 29,79 procenta. Neznatelně klesla skupina Barrandov, která přišla o 0,04 procenta a celkem ji sledovalo 6,94 procenta uvedené divácké skupiny.
Cílová skupina 15–54
I u mladších diváků vykázal největší ztrátu filmový kanál Nova Cinema, který přišel o podíl 1,03 procenta, a také ČT Sport, který ztratil 0,41 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Naopak v této divácké skupině posílila stanice ČT 1, která si polepšila o 0,36 procenta. Narostl i podíl stanice ČT :D, která si k dobru připsala 0,34 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Největší nárůst však vykázala stanice Prima Max, která posílila o 0,42 procenta. Naopak podíl kanálu Fanda u mladších diváků o 0,38 procenta poklesl.
MINULÝ ROK: Nástup MS v hokeji nejvíc uškodil Nově, Barrandov naopak stoupal
Nova poklesla i jako televizní skupina, když přišla o 1,87 procenta mladší divácké skupiny a její celkový podíl činil 34,64 procenta. Všechny ostatní stanice posilovaly. Nejvyšší nárůst vykázaly kanály FTV Prima, jejichž podíl narostl o 1,16 procenta a celkem činil 24,02 procenta. O 0,51 procenta pak posílily stanice České televize, jejichž celkový podíl tvořil 23,13 procenta. Na svém se ocitla skupina Barrandov a oslovila tak celkových 4,94 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 18. týden 2015)
Cílová skupina 15+
ČT 1 si meziročně polepšila o 1,31 procenta. Naopak kanály skupiny Atmedia přišly o 0,45 procenta obecné divácké skupiny. Nejvýrazněji ale poklesl podíl kanálu ČT Sport, který meziročně odepsal 6,68 procenta diváků starších patnácti let. Ztrátu zaznamenala i Nova Cinema, která přišla o 0,75 procenta. Posílila ještě TV Barrandov, a to o 1,35 procenta, a také Prima, která si meziročně v obecné cílové skupině připsala nejvíce – 2,02 procenta.
Z pohledu televizních skupin ztrácela nejvíce Česká televize, zato poměrně výrazně – přišla o 5,64 procenta všeobecné věkové skupiny a její celkový podíl činil 34,35 procenta. Mírně poklesla i Nova, a to o 0,67 procenta na celkových 30,46 procenta. Nejvíce posílila FTV Prima, jejíž podíl stoupl o 3,98 procenta a celkem oslovila 19,15 procenta diváků. Díky spuštění nových kanálů si polepšil i Barrandov, který si připsal 2,7 procenta a jehož podíl na sledovanosti tvořil 4,25 procenta.
Cílová skupina 15–54
Mezi mladšími diváky meziročně nejvýrazněji posílila Nova, jejíž podíl stoupl o 2,07 procenta. Naopak ztrácela filmová stanice Nova Cinema, která přišla o 0,78 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Nejvýraznější ztrátu však zaznamenal kanál ČT Sport, a to 9,44 procenta. Mírně také oslabily stanice sdružené pod položkou Atmedia, které mají i o 0,28 procenta méně. Stanice Prima naopak svůj podíl u mladších diváků meziročně navýšila o 1,34 procenta.
Meziroční posuny jsou relativně výrazné. Nejvíce ztrácela Česká televize, která přišla o 8,5 procenta diváků mladších 54 let a skončila na celkových 31,64 procenta. Posílil Barrandov, který si díky spuštění nových kanálů připsal 1,89 procenta. Nejvíce ale svůj podíl, o 4,89 procenta, navýšila skupina FTV Prima. Nova pak meziročně u věkové skupiny 15 až 54 let posiluje nejméně a stoupla o 1,10 procenta.