Mezitýdenní vývoj (vs. 5. týden 2017)
Cílová skupina 15+
Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenala televize Nova, která ztratila 1,37 procenta diváků starších patnácti let. Ztrácela ale i ČT1, která přišla o 0,95 %, a také zpravodajská ČT24. Ta odepsala 0,65 procenta. Výpadek ale bohatě kompenzovala stanice ČT sport, která si polepšila o 4,45 procenta uvedené cílové skupiny, a také ČT2. Ta si připsala 0,89 %. Posílila také stanice Smíchov, Nova 2, a to o 0,14 procenta všeobecné věkové skupiny.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Barrandov stabilně nad osmi procenty, dařilo se i televizní skupině Prima
Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Česká televize, která si připsala 3,71 procenta a celkem oslovila 32,03 procenta diváků starších patnácti let. Všechny ostatní skupiny už ztrácejí. Nejvíce Nova, jejíž podíl klesl o 1,65 procenta na celkových 27,91 procenta, a také Prima, u níž při poklesu 1,28 procenta podíl dosáhl 21,55 procenta obecné cílové skupiny. Prakticky neznatelně se pak snížil podíl skupiny Barrandov, která přišla 0,09 procenta a celkem ji sledovalo 8,42 procenta uvedené divácké skupiny.
Cílová skupina 15–54
U mladších diváků vykázal největší ztrátu kanál Nova, který přišel o 1,76 procenta své primární cílové skupiny. Oslabila také ČT1, která přišla o 0,96 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. I v této divácké skupině posílila stanice ČT sport, která si polepšila o 4,44 procenta, a narostl i podíl stanice ČT2, která si k dobru připsala 1,07 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Nárůst vykázala i stanice Nova 2 (Smíchov), která posílila o 0,33 procenta. Naopak podíl filmového kanálu Nova Cinema u mladších diváků o 0,72 procenta poklesl.
MINULÝ ROK: Oproti minulému týdnu ztrácí ČT24 a ČT sport, nadále posiluje Barrandov
Česká televize posílila i jako televizní skupina, když nabrala 4,06 procenta mladší divácké skupiny a její celkový podíl činil 27,89 procenta. Lehce posílila i skupina Barrandov, i když to bylo jen o 0,22 procenta na celkových 5,64 procenta. Všechny ostatní skupiny oslabovaly a pokles tak vykázaly kanály FTV Prima, jejichž podíl se snížil o 1,91 procenta a celkem činil 22,18 procenta. O 1,85 procenta pak klesly stanice skupiny Nova a jejich celkový podíl tvořil 33,24 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 6. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Kanál ČT sport si meziročně polepšil o 1,28 procenta a lépe je na tom u obecné divácké skupiny i ČT2, která nabrala 0,97 procenta. Naopak kanály skupiny Ostatní přišly v meziročním srovnání o 2,14 procenta uvedené divácké skupiny. Poklesl také podíl TV Nova, která meziročně odepsala 1,43 procenta diváků starších patnácti let. Ztrátu zaznamenala i zpravodajská ČT24, když přišla o 1,1 procenta. Posílily ještě kanály sdružené pod Atmedia, a to o 0,81 procenta.
Z pohledu televizních skupin ztrácela především Nova, když přišla o 0,65 procenta všeobecné věkové skupiny, a také FTV Prima. Ta odepsala 0,22 procenta diváků starších patnácti let. Naopak nejvíce si polepšil Barrandov, který si k dobru přidal 1,37 procenta. Posílila i Česká televize a její podíl stoupl o 0,94 procenta.
Cílová skupina 15–54
I mezi mladšími diváky nejvíce bodoval kanál ČT sport, jehož podíl stoupl o 1,32 procenta, a posílila rovněž ČT2, která nabrala 1,06 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Nejvýraznější ztrátu zaznamenala hlavní Nova, která meziročně přišla o 3,1 procenta své primární cílové skupiny. Ztrácejí také kanály sdružené pod položkou Ostatní, a to 2,79 procenta, a také Prima love, která odepsala 0,88 procenta. Naopak stanice Smíchov, Nova 2, svůj podíl u mladších diváků meziročně navýšila o 1,01 procenta.
Meziroční posuny jsou relativně výrazné. Nejvíce ztrácela Nova, která přišla o 1,42 procenta diváků mladších 54 let. Posílil Barrandov, který si připsal 0,87 procenta. Naopak nejvíce svůj podíl, o 3,09 procenta, navýšily kanály České televize. FTV Prima pak meziročně u věkové skupiny 15 až 54 let klesla 0,51 procenta.