Mezitýdenní vývoj (vs. 40. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Spuštění nové řady StarDance se zatím na ČT 1 neprojevilo (zlepšení jen o 0,2 %). Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál ČT 24, který ztratil 0,79 procenta diváků starších patnácti let. Výpadek ale částečně kompenzovala stanice ČT 2, která si polepšila o 0,46 procenta uvedené cílové skupiny. Ztrácel i kanál ČT sport, který přišel o 0,19 procenta obecné divácké skupiny, a také filmová Nova Cinema. Ta odepisuje 0,49 procenta. Naopak kanály sdružené v položce Ostatní si polepšily o podíl 0,35 procenta a posílila i televize Nova o 0,32 procenta všeobecné věkové skupiny.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Meziročně televizní skupiny stoupají, lehce klesá pouze Česká televize
Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Nova, která sice ztrácela o 0,18 procenta, ale celkem oslovila 30,78 procenta diváků starších patnácti let. Jako jediná narostla skupina Barrandov, jejíž podíl stoupl o 0,35 procenta na celkových 8,06 procenta. Nejvíce ztrácela Česká televize, která přišla 0,19 procenta a celkem ji sledovalo 28,40 procenta uvedené divácké skupiny. Neznatelně klesla i Prima, u níž podíl dosáhl 21,91 procenta obecné cílové skupiny při poklesu 0,06 procenta.
Cílová skupina 15–54
I u mladších diváků vykázal ztrátu kanál ČT 24, který přišel o podíl 0,63 procenta, naopak stanice ČT 1 si u diváků ve věku od 15 do 54 let připisuje 0,62 %. I v této divácké skupině posílila hlavní Nova, která si polepšila o 0,78 procenta. Narostl i podíl filmové stanice Prima Max, která si k dobru připsala 0,42 procenta diváků. Naopak podíl kanálu Nova Cinema u mladších diváků o 0,80 procenta poklesl a 0,40 procenta odepisují i stanice sdružené pod položkou Atmedia.
MINULÝ ROK: StarDance vyšvihla ČT 1 na skokana minulého týdne, nejvíc se propadala Prima
Všechny televizní skupiny u mladších diváků posilují, byť často jen prakticky neznatelně. Česká televize si připsala 0,21 procenta a její celkový podíl činil 22,66 procenta. Formální nárůst pak vykázaly kanály FTV Prima, jejichž podíl narostl o 0,04 procenta a celkem činil 23,27 procenta. O 0,07 procenta pak posílily stanice skupiny Nova, jejichž celkový podíl tvořil 37,20 procenta, a podobně posílila i skupina Barrandov, přičemž nárůst činí 0,01 procenta na celkových 5,27 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 42. týden 2015)
Cílová skupina 15+
Nejvíce si meziročně polepšila hlavní Nova o 1,49 procenta. Naopak kanály skupiny Ostatní přišly v meziročním srovnání o 1,32 procenta obecné divácké skupiny. Ještě více ale poklesl podíl TV Prima, která meziročně odepsala 1,38 procenta diváků starších patnácti let. Ztrátu zaznamenala i stanice ČT 24, která přišla o 0,62 procenta. Posílil ještě kanál Kino Barrandov, a to o 0,78 procenta, a také Barrandov Plus, který si připsal 0,43 procenta.
Z pohledu televizních skupin ztrácela pouze Česká televize, i když nijak výrazně – přišla o 1,37 procenta všeobecné věkové skupiny. Díky spuštění nových kanálů si nejvíce polepšil Barrandov, který si připsal 1,01 procenta. Posílila i Nova, jejíž podíl stoupl o 0,80 procenta. Ještě více pak stoupl podíl FTV Prima, a to 0,88 procenta.
Cílová skupina 15–54
I mezi mladšími diváky nejvíce bodovala hlavní Nova, přičemž podíl na její primární cílové skupině stoupl o 1,48 procenta. A připisuje i stanice Fanda, a to 0,37 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Nejvýraznější ztrátu zaznamenávají kanály sdružené pod položkou Ostatní, které meziročně přicházejí o 1,85 procenta. Ztrácí i televize Prima, která přišla o 1,26 procenta, a také TV Barrandov, který odepisuje 0,78 procenta. Naopak svůj podíl u mladších diváků meziročně navyšuje, o 0,66 procenta, Kino Barrandov.
Meziroční posuny nejsou nijak výrazné a jediná skupina, která ztrácí, je Česká televize, která přišla o 0,96 procenta diváků mladších 54 let. Nejvíce posiluje Prima, která připisuje 1,80 procenta diváků mladších 54 let. Posílil Barrandov, který si díky spuštění nových kanálů připsal 0,23 procenta. O něco posiluje i skupina Nova, která svůj podíl navýšila o 1,0 procenta.