Hlavní navigace

Mezitýdenní srovnání vyznívá pro Novu, naopak klesá Prima

14. 3. 2016
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Nadále stoupá podíl TV Barrandov, v mezitýdenním srovnání roste podíl Novy, naopak klesá sledovanost Primě.

Mezitýdenní vývoj (vs. 9. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Mezi kanály si oproti minulému týdnu nejvíce polepšila hlavní Nova, jejíž podíl u obecné cílové skupiny vzrostl o 1,04 procenta. Největší pokles pak zaznamenala hlavní Prima, která přišla o 0,87 procenta diváků starších patnácti let. Klesl i podíl ČT 2, která si pohoršila o 0,53 procenta uvedené divácké skupiny. Naopak ČT 1 si o 0,3 procenta polepšila. Pokles o 0,44 procenta zaznamenaly i kanály sdružené v rubrice Ostatní.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Ve srovnání s minulým týdnem posílila ČT i Prima, naopak klesá podíl Novy

Mezi televizními skupinami nejvíce poskočil podíl kanálů Novy, které si polepšily o 1,05 procenta na celkových 28,38 procenta. Lehce stoupl i podíl České televize, a to o 0,17 procenta na 31,42 procenta. Naopak klesl podíl skupiny Prima, která si pohoršila o 0,76 procenta na celkových 22,78 procenta. Barrandovu klesl podíl o 0,12 procenta, celkem oslovil 6,6 procenta diváků starších patnácti let.

Kanály – průměrné podíly (11. týden 2016)
Graf podílu kanálů (11. týden 2016)
Graf podílu skupin (11. týden 2016)

Cílová skupina 15–54

U mladší cílové skupiny byl pokles hlavní Primy ještě výraznější, její podíl klesl o 1,11 procenta. O více než jedno procento klesl i podíl ČT 2. O 0,45 procenta diváků přišly kanály zastupované společností Atmedia. Do kladných čísel se naopak vyšvihla Nova, která si polepšila o 1,51 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. O 0,66 procenta stoupl i podíl Nova Cinema a o 0,45 procenta více diváků oslovila ČT Sport.

MINULÝ ROK: Prima skokanem minulého týdne, Nova Cinema klesla na pozici šestky na trhu

Z pohledu televizních skupin si nejvíce polepšila Nova, jejíž podíl stoupl o 1,67 procenta na celkových 34,29 procenta. Stoupl i podíl kanálů TV Barrandov, a to o 0,28 procenta na celkových 4,87 procenta. Podíl kanálů České televize klesl o 0,54 procenta na 25,62 procenta. Prima si pohoršila o 0,89 procenta a její celkový podíl činil 23,13 procenta.

TOP 10 všechny stanice (11. týden 2016)

Meziroční vývoj (vs. 11. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Mezi televizními kanály si meziročně nejvíce polepšila TV Barrandov, jejíž podíl meziročně stoupl o slušných 1,54 procenta. ČT 1 si pak polepšila o 0,92 procenta, hlavní Prima svůj podíl navýšila o 0,75 procenta. Největší ztrátu pak zaznamenala hlavní Nova, jejíž podíl poklesl o 3,22 procenta. Klesl i podíl Novy Cinema a Smíchova, u obou stanic shodně o 0,54 procenta.

Televizním skupinám jejich sledovanostní podíl meziročně vzrostl s výjimkou Novy, jejíž podíl klesl o 4,33 procenta. Barrandov svůj podíl díky spuštění tří nových kanálů navýšil o 2,79 procenta, Prima si polepšila o 1,74 procenta diváků starších patnácti let. Česká televize pak meziročně svůj podíl navýšila o 0,91 procenta obecné divácké skupiny.

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

Graf týdenních podílů kanálů (2016)

Cílová skupina 15–54

Z pohledu televizních kanálů si nejvíce polepšila TV Barrandov, která svůj podíl navýšila o 0,91 procenta. O 0,55 procenta poskočil podíl TV Prima, o 0,39 procenta si polepšila i ČT 1 a o 0,31 procenta svůj podíl navýšila Prima Cool. Největší meziroční ztrátu zaznamenala Nova, která ztratila 2,55 procenta své primární cílové skupiny. Přesně o jedno procento klesl i podíl Smíchova. 0,66 procenta ztratily meziročně kanály zastupované společností Atmedia.

Mezi televizními skupinami si nejvíce polepšila Prima, která svůj podíl navýšila o 2,47 procenta. Stoupl i podíl Barrandova, který si polepšil o 2,1 procenta. Nepatrně meziročně stoupl i podíl České televize, konkrétně o 0,24 procenta. Klesl tak podíl jen skupiny Nova, která přišla o 3,77 procenta své primární cílové skupiny.

Tabulka týdenních podílů kanálů (2016)

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).