Hlavní navigace

Microsoft kupuje společnost věnující se mobilní reklamě

4. 5. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Microsoft, který neustále varuje před sílící pozicí Googlu v oblasti online reklamy, včera oznámil svůj zájem o začlenění společnosti ScreenTonic do svého reklamního portfólia. Společnost založená v roce 2001 se sídlem v Paříži se věnuje cílení reklamy do mobilních zařízení na základě jejich aktuální polohy resp. polohy uživatele. Kolik musí Microsoft za ScreenTonic zaplatit nebylo zveřejněno. (Yahoo Finance, za tip děkujeme Karlovi J.)

Microsoft, který neustále varuje před sílící pozicí Googlu v oblasti online reklamy, včera oznámil svůj zájem o začlenění společnosti ScreenTonic do svého reklamního portfólia. Společnost založená v roce 2001 se sídlem v Paříži se věnuje cílení reklamy do mobilních zařízení na základě jejich aktuální polohy resp. polohy uživatele. Kolik musí Microsoft za ScreenTonic zaplatit nebylo zveřejněno. (Yahoo Finance, za tip děkujeme Karlovi J.)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).