Microsoft pracuje na rekordní akvizici reklamní společnosti

21. 5. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Microsoft sice zatím nekupuje Yahoo, ale přesto při nákupech rozhodně nešetří. Za společnost aQuantive hodlá zaplatit rekordních šest miliard amerických dolarů. Hlouběji do kapsy doposud redmondský softwarový gigant při žádné ze svých akvizic nesáhl. Firma založená v roce 1997 patří k dravým štikám mezi reklamními společnostmi zaměřujícími se na internetovou reklamu. Akvizice by měla být dokončena ve druhé polovině roku a lze ji chápat jako přímou odpověď na to, že Google koupil DoubleClick. …

Microsoft sice zatím nekupuje Yahoo, ale přesto při nákupech rozhodně nešetří. Za společnost aQuantive hodlá zaplatit rekordních šest miliard amerických dolarů. Hlouběji do kapsy doposud redmondský softwarový gigant při žádné ze svých akvizic nesáhl. Firma založená v roce 1997 patří k dravým štikám mezi reklamními společnostmi zaměřujícími se na internetovou reklamu. Akvizice by měla být dokončena ve druhé polovině roku a lze ji chápat jako přímou odpověď na to, že Google koupil DoubleClick. (Tisková zpráva, Search Engine Land)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).