Hlavní navigace

Milionář oslabil o třináct tisíc diváků, Ohnivý kuře stále nad milionem

31. 3. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: TV Nova
UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Obnovená soutěž Chcete být milionářem se ani na druhý pokus nedostala přes milion diváků starších patnácti let.

První tři místa v TOP 10 nejsledovanějších pořadů včerejška patří TV Nova, konkrétně Televizním a Sportovním novinám a nekonečnému seriálu Ulice, který v podvečer sledovalo 1,151 milionu diváků starších patnácti let. V prime time ale Novu porazila Prima, jejíž Ohnivý kuře si naladilo 1,021 milionů diváků obecné věkové skupiny, což je každopádně o 22 tisíc diváků méně než minulý týden. Druhý díl obnoveného Chcete být milionářem s Markem Vašutem pak oslovil 971 tisíc diváků obecné cílové skupiny.

STŘEDEČNÍ DATA: Ordinace a Ulice. Nova si zabrala úterý

Z nezpravodajských pořadů se do TOP 10 dostala ještě Show Jana Krause, kterou večer na Primě sledovalo 761 tisíc diváků starších patnáct let. Česká televize se v TOP 10 nejsledovanějších pořadů včerejška umístila jen s večerními Událostmi na ČT 1. Druhý nejsledovanější pořad ČT 1 Pošta pro tebe pak v prime time vidělo 614 tisíc diváků, což na TOP 10 nestačilo.

Kanály – průměrné podíly (30. 3. 2016)
Graf podílu kanálů (30. 3. 2016)
Graf podílu skupin (30. 3. 2016)

Postupně stoupá sledovanost Primy Max, včerejší polárnické drama Osm statečných sledovalo 3,48 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Přes tři procenta podílu u mladší cílové skupiny se přehouply i dva dokumenty na Primě Zoom, odpolední Airbus A350 přichází oslovil dokonce 4,2 procenta uvedené divácké skupiny. Nejsledovanější pořad Prima Comedy Central nazvaný The Middle pak dosáhl na 1,74 procenta diváků mladších 54 let.

ebf - partner 1

MINULÝ TÝDEN: Ohnivý kuře porazilo milionáře, soutěž sledovalo méně než milion diváků

Mladší diváky oslovily i filmy na Nově Cinema, Až tak moc tě nežere sledovalo v prime time 7,03 procenta mladší divácké skupiny a navazující Krále ro©ku si nenechalo ujít 7,94 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Slušný podíl vygenerovala i odpolední Láska s výstrahou, kterou vidělo 6,27 procenta primární obchodní skupiny TV Nova. Na Fandovi pak nadále boduje Válka skladů Texas, jejíž nejsledovanější díl v podvečer oslovil 3,81 procenta diváků mladších 54 let.

TOP 10 všechny stanice (30. 3. 2016)
TOP 5: ČT 2 (30. 3. 2016)
TOP 5: ČT 24 (30. 3. 2016)
TOP 5: ČT Sport (30. 3. 2016)
TOP 5: ČT :D (30. 3. 2016)
TOP 5: ČT art (30. 3. 2016)
TOP 5: Nova (30. 3. 2016)
TOP 5: Nova Cinema (30. 3. 2016)
TOP 5: FANDA (30. 3. 2016)
TOP 5: SMÍCHOV (30. 3. 2016)
TOP 5: TELKA (30. 3. 2016)
TOP 5: Prima (30. 3. 2016)
TOP 5: Prima COOL (30. 3. 2016)
TOP 5: Prima love (30. 3. 2016)
TOP 5: Prima ZOOM (30. 3. 2016)
TOP 5: Prima MAX (30. 3. 2016)
TOP 5: Prima Comedy Central (30. 3. 2016)
TOP 5: TV Barrandov (30. 3. 2016)
TOP 5: KINO Barrandov (30. 3. 2016)
TOP 5: Barrandov PLUS (30. 3. 2016)
TOP 5: Barrandov MUZIKA (30. 3. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).