UVNITŘ GRAF Nejlepšího souhrnného podílu na publiku za letošní rok dosáhly minulý týden televize Nova a její filmový kanál Nova Cinema. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova prodává reklamní časy, vykázaly oba programy průměrný podíl v prime time (od 19:00 do 23:00 hod.) 47,26 procenta. To je o sedm procentních bodů více, než určil hlavní šéf Novy a prezident skupiny CME Adrian Sarbu jako plán pro letošní rok.
K TÉMATU: SuperStar v neděli poprvé porazila Donutila: 1 221 tisíc diváků
Rekordní podíl na sledovanosti zaznamenaly Nova a Nova Cinema i o víkendu, který byl v letošním roce rovněž doposud nejúspěšnější. V cílové skupině D 15–54 sledovalo televizi Nova nebo Nova Cinema celkem 47,92 procenta diváků u obrazovek. Nadprůměrné výsledky zaznamenaly i původní český seriál Ordinace v růžové zahradě 2, americký film Šest dní, sedm nocí nebo sedmý finálový přenos show Česko Slovenská SuperStar,
sdělila mluvčí Novy Michaela Fričová.
ČTĚTE TAKÉ: Nova Cinema poráží televizi Barrandov. Jejími vlastními zbraněmi
Samotná Nova Cinema dosáhla minulý týden průměrného podílu 6,35 procenta u diváků ve věku od 15 do 54 let. O víkendu uspěly zejména reprízy českých filmů Slavnosti sněženek (D 15–54 – share 10,20 procenta) a Na samotě u lesa (D 15–54 – share 11,18 procenta),
dodala Fričová. Minulý týden byl rekordní i pro konkurenční Primu, která vykázala průměrný celodenní podíl 18,22 procenta u diváků starších patnácti let. To je rovněž nejvíc za letošní rok.
Pravidelné srovnání týdenních podílů českých televizí přineseme ve čtvrtek