Hlavní navigace

Minulý týden u diváků nejvíce posilovala Nova, naopak Prima klesala

25. 9. 2008
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
25. 9. 2008

UVNITŘ GRAF A TABULKA Televizi Nova minulý týden přibylo nejvíce diváků ze všech velkých televizních stanic, které měří svoji sledovanost prostřednictvím peoplemetrů. V průměru Novu po celý den sledovalo 38,55 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televizní obrazovky. To je o 1,07 procentního bodu více než v předchozím týdnu. Během hlavního vysílacího času od 19 do 23 let Nova oslovila 42,73 procenta dospělého publika.

GRAF: Podíly českých televizí na sledovanosti za 38. týden 2008 (PDF, 23kB)

Ostatní dvě celoplošně pozemně šířené plnoformátové televizní stanice o diváky přicházely. Podíl Primy na celodenní sledovanosti dosáhl 18,14 procenta, což je o 0,52 procentního bodu méně než v předchozím týdnu. V hlavním vysílacím čase Prima dosáhla ještě menšího podílu: 17,26 procenta. Klesal i zájem o první program České televize. Po celý den jej sledovalo v průměru 21,10 procenta dospělých diváků, kteří trávili čas u televize – o 0,94 procentního bodu méně než minule. Během prime time zaujala ČT 1 o trochu více publika, 21,80 procenta.

ČT 2 si minulý týden mírně polepšila. V celodenních číslech o ni stoupnul zájem z 6,56 na 6,63 procenta, v hlavním vysílacím čase v průměru oslovovala 5,80 procenta dospělého publika. Posilovaly i oba čistě digitální veřejnoprávní programy. Zpravodajská ČT 24 v celodenním podílu na publiku dosáhla hodnoty 1,52 procenta, což je o čtyři setiny procentního bodu více než v předchozím týdnu, a v prime time ji sledovalo 1,14 procenta diváků starších patnácti let, co trváli večer u televize.

TABULKA: Sledovanosti hlavních českých televizí týden po týdnu (2008)

BRAND24

ČT 4 Sport po celý den zaujal v průměru 1,08 procenta dospělého publika, o 0,18 procentního bodu více než v přechozím týdnu. V hlavním vysílacím čase ale zájem o tento program klesl na průměrných 0,92 procenta. Filmový kanál Nova Cinema minulý týden sledovalo v průměru 0,45 procenta dospělého publika po celý den (nárůst o jednu setinu procentního bodu) a 0,40 procenta v prime time.

Malé kabelové a satelitní televize, sdružené pod kolonkou „ostatní televize“, zaujaly z celodenního hlediska 12,53 procenta diváků starších patnácti let, co zrovna sledovali televizi (to je o devět setin procentního bodu více než minule). V hlavním vysílacím čase to bylo 9,95 procenta dospělého publika.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).